luni, 5 aprilie 2021

Unde doarme Ema?


 

Mai intai sa va arat unde am gasit-o noi pe Bubulina cand ne-am intors din plimbarea zilei. 😃

- Pai, bine, Bubu, aici ai dormit? Uite, ai si tu cosuletul tau. E imblanit, e calduros, e fix pe masura ta. Geamantanul nu este pentru catei, Bubu. 🙂

- Despre ce catei vorbim noi aici? Eu sunt Principessa, si te rog sa nu ma deranjezi!

- Bubulinuta, esti tu Principessa, nimic de zis, dar ai si tu baldachinul tau princiar. De ce nu esti multumita?

- Pentru ca nu este atat de colorat ca hainele tale!

- Asta era problema?

- Da. Esarfele mele nu mi le-ai luat, sa fiu si eu colorata. Doar pe ale tale le-ai luat si ti-ai facut un milion de poze cu ele. 😃

- Asa e, Ema, ai dreptate. Dar vezi si tu cata zapada a fost pe aici zilele astea. Ti-ai fi stricat toate esarfele aici. Ai fi putut suporta asta? 🙂

- Nu. N-as fi putut. Ok, oricum, pana ne intoarcem, lasa-ma sa dorm aici, peste hainele tale colorate. Ma lasi?

- Bine, Tunturica, te las. Daca vrei, pot sa-ti dau si din esarfele mele. Sa dormi pe ele.

- Chiar vrei tu sa mi le dai? Promit sa nu ti le stric. Doar sa dorm pe ele. Tare frumoase sunt ele, asa, colorate, ca tine! 🙂

- Si ca tine, Bubu! ❤












05.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)