luni, 5 aprilie 2021

Azi m-am asortat cu verde-turquios

 

Ultima culoare promovata din aceasta colectie este verde-turquois. 🙂

Am tras tare saptamana asta, am muncit cat o intreaga echipa de oameni la un loc, dar sunt multumita. A fost tare greu sa fiu de toate (daca nu credeti, incercati si voimacar o data, sa vedeti cum e!): scenarist, producator, regizor, actor, animator, figuranta, fotomodel, responsabil cu recuzita, dar si cu luminile, cu decorul, cu imaginea, si cu editarea materialului, sa fiu si hairstylist, si makeup artist, dar si manichiurista si pedichiurista, faschionista si alte functii din acestea, din culise. 😃

Tot respectul pentru toate aceste meserii, atat de necesare intr-o campanie de marketing profesionala, nu ma compar cu ei, insa, la nivel de amatoare, una care a facut asta pentru prima data, cred ca m-am descurcat onorabil. 🙂

Sa ne auzim cu bine pana la urmatoarea campanie de promovare - daca v-a mai fi vreuna, ca eu cred ca ma las de meserie, ca a scos untul din mine, mai ceva ca munca in gradina, la sapa si la smuls buruieni.


































































05.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)