sâmbătă, 3 aprilie 2021

Azi m-am asortat cu roz

 


Azi am optat pentru un outfit foarte curajos. Mi-am zis ca daca-i bal, bal sa fie!

Daca nu eu, atunci cine? Daca nu acum, atunci cand?

Deci, maxim de efect! 😃

Trebuie sa recunosc ca prietena mea cea mai buna este din ce in ce mai profesionista. A invatat miscarile, stie unde sa priveasca, mai da rateuri, dar pe acelea nu vi le arat, oricum, per total, sunt multumita. 🙂

Astazi am auzit-o comentand mai mult pentru sine, dar ca s-o aud eu: "M-ai cam exploatat zilele astea!" 😃

Cam are dreptate, zic. Asa ca m-am gandit la o solutie reciproc avantajoasa. S-o iau partenera in afacere si sa-i dau si o functie, ceva, un titlu onorific, sa-i linistesc ego-ul si sa se simta implinita. Am intrebat-o: Ce functie vrei sa ai? Stii, noi nu avem angajati in firma. La noi toti sunt directori. 😃

Eu, spre exemplu - i-am zis - am un cumul de functii. Sunt Director General, Director Financiar, Director de Productie, Director de Vanzari, Director de Comunicare si alte cateva. Si Adrian are cateva titulaturi: Director de Imagine, Director de Sustinere Energetica si Inaltare a Vibratiei si altele. Tu ce fel de director vrei sa fii? - am intrebat-o. 😃

"Director de Fotomodele" - mi-a raspuns promt, zambind candid si privindu-ma pe sub gene. Am fost de acord pe loc. "Ok! Al tau e postul." Si gata, cu asta am rezolvat acest incident de munca ce putea lua proportii daca nu eram atenta, mai ales in aceste vremuri tulburi, cand cele mai mici nemultumiri se pot amplifica si lua proportii cosmice. 😃

Trebuie sa recunoasteti ca postul parca este anume creat pentru ea, i se potriveste manusa, are talent, promite si mai mult, vine cu idei, are initiativa, dovedeste tenacitate, lucreaza si pe ploaie si pe furtuna, si pe vant si pe canicula, deci, ce pot sa spun, sunt maxim de multumita de ea! 😃

Pentru azi, esarfa roz a fost un fel de cireasa de pe tort, care a salvat situatia chiar si atunci cand credeam ca nu-i nimic de salvat, caci, cand bate vantul, nici coafura nu mai vrea cu nici un chip sa reziste. 






































































03.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)