duminică, 18 aprilie 2021

Crai Nou

 


Ieri ar fi trebuit sa incarc aici aceste poze cu luna. 

Crai Nou, vazut de la fereastra noastra ieri, foarte tarziu, in noapte, cand cei mai multi deja dormeau. 🙂

Doar ca ieri am prioritizat, am lasat luna deoparte, caci am simtit ca lamaile sunt mai importante in aceasta perioada, inainte de sarbatorile pascale. Preventiv. 😉

Cum stiu ca exista vorba aia care spune ca atunci cand viata iti da lamai, sa-ti faci o limonada, eu va sfatuiesc altceva: nu va inghesuiti ca toata lumea sa va faceti limodada. Va furati caciula singuri! Pregati-va o apa plata cu lamaie. Asa impuscati doi iepuri dintr-un foc. 🙂

Cu alte cuvinte, atunci cand nu puteti fi in echilibru, ca asa sunt vremurile, aveti de ales (constient sau inconstient) intre autovictimizare si aroganta. Asa ca, la naiba, orice, dar in nici un caz autovictimizarea. Alegeti apa plata cu lamaie, fara mila! 😃

Oricum, azi era vorba despre Crai Nou, pe care ieri noapte l-am admirat amandoi de la etajul 11 (de pe partea noastra de bloc), sau de la etajul 10 (daca numaram de pe partea cealalta a blocului).











18.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)