miercuri, 7 aprilie 2021

O minune de albastru!

 


Asadar, ieri a fost o zi minunat de frumoasa!

Senina, insorita, cerul de un albastru extraordinar de albastru, exact ca esarfa mea (sau esarfa mea exact ca cerul 😉), treaba mi-o terminasem (gandeam eu 😃) si eram hotarati sa ne petrecem ziua doar plimbandu-ne, fara nici o fotografie. 🙂

N-am rezistat, totusi, si am furat cateva cadre. Nici nu vi le-as fi aratat, daca n-0ar fi intervenit o schimbare majora in decor. Si nu numai. Revin cu detalii intr-o alta postare.

Deocamdata, priviti cu atentie cerul. O minune de albastru!

Fara nici o scama de nor! Doar departe, departe, spre Brasov, se vedeau in zare niste pareri de nori. Deasupra noastra, insa, am avut o zi splendida! 🙂

Zapada aproape se topise pe strazi, doar in padure abia am mai gasit ceva alb pentru poze, si parea ca vine primavara! Chiar era un aer de primavara placut, cald, inmiresmat a cetina insorita, incalzita de soare si zvantata in aerul primavaratic, sub ciripit gures si vesel de pasarele. 
















07.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)