vineri, 30 aprilie 2021

Fotomodel cu atitudine

 


Sa schimbam vibratia si sa nu mai fim chiar atat de profunzi.

Un pic de superficialitate nu strica nimanui. 😃

Sa fim, asadar, mai arogante, mai fitoase, mai.....mai... frumoase am vrut sa spun. Sa luam exemplu de la Ema! 😃

Si spun toate acestea in gluma, desigur, caci fiinta mai pura si mai inocenta decat Ema nu exista pe fata pamantului. Stati sa va exemplific. ❤

*

Mai intai, Fotomodelul protesteaza. Ca e prea obosita, ca nu si-a baut cafeaua de dimineata, ca nu i-a adus nimeni la pat apa plata cu lamaie, ca nu si-a facut masajul si nici n-a degustat azi vreo amandina, ceva, de buna dispozitie, dar si ca, nah, nici nu-i indicat sa se dea convinsa prea usor! Pai, ce fel de Diva ar fi ea, ce fel de Primadona, de Mironosita, de Superbissima si de Principessa ar fi? 😃

Asadar, mituim Principessa si, cu chiu cu vai, o convingem ca ar fi cazul sa ne miscam si noi mai cu talent.

- E bine asa? Sunt suficient de aroganta? Am nasul suficient de sus? Par destul de increzuta? 😃

- Daaaaa, Ema, esti perfecta! Un pic mai la stanga cu nasul ala arogant, te rog.

- Dar se vede clar si evident cat de fitoasa sunt? Adica, nu vreau sa fie dubii, intelegi?

- Desigur, Bubulinuta, inteleg, cum ar putea fi dubii? In nici un caz! Toata lumea si-a dat seama cu cine are de-a face, stai linistita.

- Dar, postura de Diva este bine pusa in valoare? Lumina cade bine? N-am umbre pe fata? Nasul mi-e suficient de sus? Nasul, nasul! sa-l ridic si mai sus? 😃

- Da, e bine, Pui, nu-ti face griji. Se vede si esarfa bine, deci.....

- Lasa esarfa! Ce-mi pasa mie de esarfa?! Uite-te bine in ochii mei, sunt destul de emancipata? Destul de indiferenta? Iar aroganta!.... aroganta!..... este ostentativa? Adica, despre ce vorbim aici?
























30.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)