miercuri, 7 aprilie 2021

Azi m-am asortat din nou cu... zapada!

 

Si ma intreaba ieri Dumnezeu:

- Esti sigura ca ti-ai terminat treaba?

- Pai....

- Gandeste-te... ce nu ai facut?

- Stiu ce nu am facut, dar, nah, am depasit momentul si au venit altele la rand. Si, oricum, nu se mai asorta cu mediul, nu-i asa?

- Uite cum facem, te ajut. Ok? Doar este pentru o cauza nobila.

- Bine, accept. Multumesc. Intradevar, mie imi place sa-mi termin treaba. S-o duc pana la sfarsit, s-o inchei, sa fac tot ce pot, tot ce tine de mine, tot ce stiu mai bine. Cat de bine ma cunosti! 🙂

Si, uite-asa, M-a ajutat Dumnezeu sa mi se asorteze esarfa alba din nou la zapada, caci numai asa puteam sa bifez si cele doua pozitii de care uitasem in prima zi: Vitoria Lipan si Ileana Cosanzeaza. Extremele. 😃Azi le-am bifat.

Asadar, azi dimineata ne-am trezit cu o asa ninsoare peste noi, cu o asa patura mare de zapada proaspata depusa peste statiune si cu o asa atmosfera de vacanta de iarna, incat ne-am mai amanat chiar si plecarea si ne-am decis sa ne mai bucuram cateva zile de acest decor de poveste. 🙂




































07.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)