vineri, 9 aprilie 2021

"Noi suntem."

 


′′Nu devenim vindecători.

Am venit ca vindecători. Noi suntem.

Unii dintre noi încă recuperăm ceea ce suntem.

Nu devenim povestitori.

Am venit ca purtători ai poveștilor pe care

noi chiar le-am trăit. Noi suntem.

Unii dintre noi încă recuperăm ceea ce suntem.

Nu devenim artiști. Am venit ca artiști. Noi suntem.

Unii dintre noi încă recuperăm ceea ce suntem.

Nu devenim scriitori.. dansatori.. muzicieni.. ajutoare.. împăciuitori. Am venit ca atare. Noi suntem.

Unii dintre noi încă recuperăm ceea ce suntem.

Nu învățăm să iubim. Am venit ca iubire. Noi suntem iubire.

Unii dintre noi încă recuperăm ceea ce suntem cu adevărat."

~ Clarissa Pinkola Estes

09.04.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)