duminică, 24 noiembrie 2019

Votul de tur II, precum sprayul de gandaci sau de muste




Gata, pamatufurile de salvie s-au uscat si sunt bune de folosit pentru fumigatie. Imi era chiar teama ca nu vor fi gata pana la turul II al alegerilor de azi.

Credeti ca stocul ne este suficient pentru a alunga definitiv duhurile rele, spiritele negative, varcolacii, vrajitoarele, balaurii si entitatile malefice care paraziteaza bietii candidati la presedentie si nu-i lasa si pe ei liberi sa-si manifeste dragul de oameni, dragul de popor, dragul de tara?

Dupa ultima noastra fumigatie, cea din turul I, au ramas doi.

Eu sper ca vom face fata cu cele peste 60-70 de pamatufuri din salvie (ca nici nu mai tin minte cate am facut). Trebuie bine de tot afumati si descantati, astfel incat exorcizarea sa se finalizeze cu succes.

Altfel, 5 ani de acum incolo orice fumigatie va trebui sustinuta si de alte tehnici samanice, precum suspendarea, referendumul si altele.










Cum stiam deja ca numai fumigatia de salvie nu era suficienta pentru exorcizarea completa a duhurilor necurate, am aplicat ultima strategie disponibila pe ordinea de zi: o mantra speciala, cu actiune directa de eradicare, numita "vot". Este un fel de "spray pentru gandaci sau pentru muste".

Functioneaza la fel. Dai cu sprayul, scapi de gandaci, dai cu spray-ul, scapi si de muste. Dai cu votul, la fel.

Am fi preferat un altfel de spray/vot, dar, na, am lucrat si noi cu ce am avut in dotare. Speram ca, impreuna cu fumul de salvie, sa alungam stafiile si duhurile cele rele.

Cand ne-am intors acasa, Bobita a vrut sa vada si el ce-i cu "spray-ul" ala despre care toata lumea vorbeste peste tot. Chiar de dimineata o auzise pe Mamaita de la vale discutand cu Mamaita de la deal si intreband-o daca a ea dat cu "spray-ul".

Dupa ce i-am aratat stampila s-a lamurit Bobita al nostru si s-a concentrat mai departe asupra caserolei cu boabe, cocotat sus, pe capacul de la fantana. Stampilele de pe buletin, chiar daca erau ele rotunde, nu pareau a-i aduce ceva mai bun de mancare.

Edit later:

Ulterior, dupa ce am postat pe facebook pozele din cabina de vot, o prietena mi-a sugerat ca „Asta e așa subliminala. În poza, stampila trebuia sa fie la mijloc, intre cele 2 optiuni .” 

Eu ce sa mai zic, asa au iesit pozele, na! Nici macar nu m-am gandit si nici n-am observat asta. Adica, n-a fost premeditat. Dar, vedeti? Ochiul pacatosului adevar graieste!  

Daca m-ar fi vazut ea acolo, in cabina, cu ce emotii am scos eu telefonul din buzunar, cum abia am potrivit stampila in mana stanga, eu fiind dreptace, cu ce chin abia am facut cele doua poze, tinand telefonul doar cu o singura mana, de la al carei un deget a trebuit sa fie indisponibil, ca sa apese pe declansator, cand eu si cu doua maini tot nu prea reusesc sa fac poze bune cu telefonul, in timp ce ma gandeam ca oamenii aia din comisie poate s-or intreba ce tot fac eu acolo, in cabina, minute in sir, de stau atat, avand in vedere ca nu aveam decat doua optiuni din care sa aleg si, mai ales, presupunandu-se ca deja venisem cu optiunea aleasa in cap si ca nu stateam acolo, in cabina, sa dau cu banul, cu zarul, sau sa fac divinatie cu ansa, cu pendulul sau cu cartile de Tarot ca sa primesc ghidare in direct pe cine sa aleg!! Deci, da, da... A dat cu piatra in cine nu trebuie. 
 


















Din Gradina lui Dumnezeu: 24.11.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)