sâmbătă, 2 noiembrie 2019

Ca sa fim frumoase, zic!



Doamnelor si Domnisoarelor
 

Propun sa nu divagam prea mult cu subiecte fara utilitate imediata, cum ar fi flori, peisaje, natura, gradina si catei. Avem lucruri mult mai importante in actualitate. Nu, nu ma refer la politica si la viitoarele alegeri. Ma refer, evident, la prioritatea nr. 1 feminina in orice situatie, in caz de pace sau razboi, de criza globala sau nu, de recesiune sau nu, de invazie a extraterestrilor sau nu. Sa fim frumoase, desigur!

Asadar, sa nu uitam care ne este obiectivul si sa avem permanent in vedere ce actiuni trebuie sa intreprindem pentru a ni-l atinge.

Doamnele si domnisoarele care v-ati inscris deja pe lista mea de antrenament, va rog, putina atentie!
As recomanda putin atentie si din partea celor care inca nu v-ati inscris, dar care va doriti rezultatele pe care le-ati putea obtine daca a-ti face-o. Sa va spun un secret: nu-i nevoie neaparata sa va declarati adeziunea, eu lucrez public, asa ca puteti trage cu ochiul aici in secret, ca sa beneficiati de dedicarea mea totala, constanta si sa va bucurati de rezultate.

Deocamdata, tin sa va reamintesc TGCC, adica, in traducere, Termenii si Conditiile Contractuale Generale. Le regasiti in detaliu aici... http://oglinzilesufletului.blogspot.com/…/metoda-mea-person…, dar si aaici.... http://oglinzilesufletului.blogspot.com/…/couch-de-slabire.…

Apoi, dupa ce incepeti sa aplicati teoria in practica, laudati-va maxim! Oricui, oricand, de mai multe ori pe zi! Are efect garantat! Pentru psihic, dar si pentru motivare. Marcheaza inceputul, genereaza intentia de a continua, stimuleaza increderea si ii determina de buna voie sau ii obliga si pe altii sa va sustina.

Dupa ce ati inceput sa va imprieteniti cu "stim noi cine", respectiv cu responsabilul cu cifrele, asta insemnand ca dumnealui se decide sa va arate si alte cifre decat cele de pana atunci (unele din ce in ce mai interesante din punctul de vedere al demersului nostru pentru care eu m-am angajat prin prezenta sa va fiu "couci" de slabire ) , va incurajez sa suplimentati lauda de sine la cote astronomice. Nici nu banuiti cat de mult ajuta! Desi poate ca v-ati dat seama deja din propriul meu exemplu, caci eu nu vorbesc din carti, ci din viata.

Dupa ce a aflat deja jumatate de planeta ca ati reusit sa declansati procesul in sensul dorit de voi, cam dupa o luna, aproximativ, timp in care ati fost drastice si ati respectat cu strictete TGCC, puteti sa va relaxati un pic cu un mic rasfat nevinovat. Dar mic si nevinovat sa fie, in nici un caz o farfurie uriasa de pizza sau paste bologneze, nici un tort amandina intreg, nici un un bax de ciocolata cu lapte. Va avertizez dinainte, caci stiu care va va fi ispita, doar va vorbesc din viata, v-am spus.

Acestea fiind spuse, va astept cu raportul periodic asupra rezultatelor. Zilnic, saptamanal sau bilunar, aplicand principiul "clientul face ce vrea, cand vrea, cum vrea si daca vrea" in toate aspectele programului, inclusiv in ceea ce priveste raportul. Dar, trebuie sa recunoasteti ca aportul de energie benefica si sustinatoare venit din partea "couci-ului" personal dedicat este nepretuit.

Hai, succes, doamnelor si domnisoarelor! Hai, ca puteti!

Sa va mai dau un pont: stiti ce ma motiveaza pe mine maxim in situatii de mare cumpana, atunci cand ispita e fix in fata mea, iar mana imi tremura de nerabdare, iar papilele gustative imi declanseaza brusc o revolta populara, pe care o transforma in revolutie de schimbare de regim, de guvern, am vrut sa spun? Imi zic asa: adica, ce? ma invinge ea, ciocolata asta, pe mine? Este ea mai puternica decat mine? In nici un caz! Eu sunt cea care invinge amarata asta de bucatica de ciocolata, fir-ar! Eu sunt mai puternica decat ea! Eu sunt muuuult mai puternica decat ea, la naiba!

Si, n-am incotro, chiar de lesin de pofta si mi se administreaza tratamente de resuscitare, apoi sunt tinuta pe perfuzii cu gust de ciocolata si pizza, n-am incotro, ziceam, si trebuie sa-mi dovedesc mie insami ca sunt mai puternica si ca eu inving materia, nu materia ma invinge pe mine.

Caci, pana la urma, ce-i o bucatica minuscula de ciocolata? Materie organica in descompunere. Entropie in forma agravanta. Si ce sunt eu in fata acesteia? Spirit superior, suveran, independent, cu liber arbitru si cu putere de decizie. Punct. QED ))))







Din Gradina lui Dumnezeu: 02.11.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)