luni, 4 noiembrie 2019

Lauda de mine iti face tie bine! :)


  
Deci, nu pot sa tac!!! Nu pooot!!!
Trebuie neaparat, dar neaparat trebuie sa ma laud!

Bineinteles ca eu ma laud pe mine insami, ma, m- , nu pe clienta mea, care nu face altceva decat sa-mi trimita rapoarte de confirmare despre cat de buna sunt eu ca si "couci".

"Neataaaaaa!! Cantarul! Ma gandii eu ca asa este mai relevant decat pe aplicatie. Eeeei ce spui couci??? Ma apropii usor, usor de tinta!!!!"

"Yeeees!!!! Bravoooo!!!!! Ah, ce mandra ma simt! Ce couci de valoare mi-s eu!!!! Noroc ca am clienta hotarata si serioasa, altfeeeel.... nu stiu ce m-as face..... 😀 )))))) Inainteeeeee!!!!! 😀 )))) Hai, ai scapat de 5. Inca 2 kg si te declar invingatoare absoluta! 😀"

"Daaa, tre' sa las loc de buna ziua la couci, nu?. Mai am putin. Ca maine trece🏋 "

Deeeci, cam asta e ideea, daaaa????













Din Gradina lui Dumnezeu: 04.11.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)