sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Antrenament pentru Sf. Nicolae, cu eclere



Planetele s-au aliniat, Mercur a iesit din retrogradare, ce mai! gata! azi avem liber la dulciurele.

Tocmai la timp, ca ne ingrijoram ca n-am facut inca repetie pentru "Sfantul Nicolae". Acusi ne bate la usa, iar noi nu aveam "replicile" degustate, "versurile" invatate pe de rost, si nici "cuvantul" maiestrit frumos in ciocolata! Si ce ne ce faceam?

Mercur asta, care este chiar planeta mea guvernatoare, n-ar avea prea multe de facut in ceea ce ma priveste, de regula, caci "vers" si "replici" am avut dintotdeauna de rezerva, pentru toate gusturile.

De data asta, insa, Mercur mi-a dat interzis la amandine si mi-a sugerat altceva. Cica s-a cam plictisit lumea de atatea "dulcegarii" din astea si sa mai trec si eu la altceva.

Am trecut, ce era sa fac, doar nu era sa intru in conflict tocmai cu Mercur. Asa ca azi am facut antrenamentul de rigoare pentru Sfantul Nicolae cu eclere. Ah! Ce "versuri"! Ce "replici"!

Totusi, nici un "cuvant" nu-i mai "cuvant" decat amandina. Am zis.














Din Gradina lui Dumnezeu: 23.11.2019

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)