vineri, 29 noiembrie 2019

Lansam cartea "În Căutarea Grădinii - Bucureşteni mutaţi la ţară, în Ardeal"




Dragi prieteni,
Azi, cu ocazia împlinirii a 4 ani de când trăim în mijlocul Grădinii lui Dumnezeu, cu mare bucurie şi emoţie dorim să vă anunţăm că, în curând, noi doi vom lansa o carte. Se numeşte "În Căutarea Grădinii - Bucureşteni mutaţi la ţară, în Ardeal".
Noi doi, Liliana şi Adrian, suntem personajele acestei cărţi - doi intelectuali bucureşteni care au ales, la un moment dat, să se mute din capitală la ţară, într-un sat din Ardeal, loc pe care l-am numit „Grădina lui Dumnezeu”. Alegerea aceasta ne-a adus o mulţime de provocări şi de schimbări în modul nostru de viaţă, pe care le-am adunat, în detaliu, în filele acestei cărţi.
Am scris această poveste exclusiv din propria noastră experienţă. „Poate le va fi unora de folos” – ne-am gândit, aşa cum nouă ne-au fost de mare folos poveştile altora, ale celor care au făcut înaintea noastră pasul tranziţiei de la oraş la sat.
Sperăm că această carte va inspira şi va aduce, pe lângă savoarea lecturii unei poveşti adevărate, din viaţă, un strop în plus de frumuseţe, încredere, bucurie, speranţă si zambete în sufletele celor care ne citesc.
PS.1. În prezent, asteptăm să ne primim codul ISBN, apoi revenim cu mai multe detalii. Ne-am dorit, totuşi, ca azi, în zi de sărbătoare pentru noi, să vă facem părtaşi la bucuria şi emoţiile noastre. Îi îmbrăţişăm pe toţi cei care ne-au fost aproape de-a lungul celor 4 ani, care ne-au încurajat şi susţinut, şi care au avut câte un cuvânt sau un gând bun pentru noi. 

PS.2. Dorim sa va anuntam ca am dezactivat de pe blog postarile despre Gradina si ca acestea nu sunt pierdute, ci doar ascunse publicului. Motivul pentru care am facut aceasta este, desigur, lansarea cartii. Totusi, atat pentru cititorii fideli ai blogului, cat si pentru cititorii cartii (ce va fi disponibila in curand), vom lasa treptat vizibile fotografiile. Ele vin sa sustina continutul cartii, veridicitatea povestii si magicul aventurilor noastre. 
Vă mulţumim!
Cu drag, Liliana şi Adrian





Din Gradina lui Dumnezeu: 29.11.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)