joi, 14 noiembrie 2019

Hreanul de poveste



Azi, in timp ce eu munceam din greu pe facebook , Adrian s-a dus in gradina si s-a distrat un pic scotand din pamant hreanul ala despre care atata am tot vorbit saptamana trecuta, de puteati crede ca avem un hectar de hrean de procesat, nu doar vreo trei tufe.

L-am spalat bine si l-am curatat pentru a-l avea pregatit pentru maine.

Maine, in timp ce Adrian va prelua stafeta la muncit din greu pe facebook (sau nu ), va fi randul meu sa ma distrez maxim, pana la lacrimi, dand hreanul prin razatoare si pregatindu-l cu otet aromat in borcanele, pentru iarna. Noroc ca avem un robot-razatoare, altfel.... nici nu vreau sa-mi imaginez!

Cam cate borcanele de hrean ras credeti ca mi-or iesi din toate radacinile astea? Sa estimez vreo 15? Cum Adrian nu mananca hrean deloc, va dati seama, oricate ar iesi, vor fi numai pentru mine!














Din Gradina lui Dumnezeu: 14.11.2019

***




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)