marți, 12 iulie 2022

Plimbarica, pentru "frumusete fara batranete si tinerete fara de sfarsit"

 


Mai intai trebuie sa fac o corectie. 

M-a atentionat Ema Boema ca am gresit prezentarea conceptului nostru de viata. 

Corect este "frumusete fara batranete si tinerete fara de sfarsit", nu cum am incurcat eu cuvintele si le-am amestecat in insemnarea precedenta, adica "tinerete plina de frumusete si viata fara de batranete"

Desi, era cam acelasi lucru. Un fel de "aceeasi Marie, dar cu alta palarie". 

Si, ca sa fie convingatoare, mi-a venit cu argumentele de aici "(2) Frumusete fara batranete si tinerete fara de sfarsit"

Mea culpa.

Asadar, pentru a ne atinge acest obiectiv din agenda noastra zilnica, pe langa celelalte masuri despre care am mai vorbit (da, diete, diete, diete, bla, bla, bla.... si inca o multime altele, despre care nu mai vorbim aici...), noi ne facem in fiecare zi si sportul de frumusete in aer liber. Plimbarica. 

Azi am avut o dimineata mai insorita decat ieri, temperatura a mai crescut un pic, de la 14 la 19 grade, vantul s-a mai potolit si el, dar tot a avut insistenta de a-mi aranja coafura dupa placul lui, nu dupa cum am vrut eu, totusi, am avut parte de o plimbarica minunata.

Desigur, in fiecare zi blimbarica noastra este minunata, chiar daca ploua si ne uda pana la piele, cum am patit in urma cu vreo luna (parca), insa nu ne pasa. Este minunat sa-ti incarci bateriile cu energia asta nemaipomenita a muntelui! 

Ba, mai mult, azi, in timp ce ne plimbam, inspirand cu nesat ozonul racoros si mirosind a munte si a brazi, am exclamat fericita catre Adrian: "Sufletel, ce hranitor este aerul asta! Cat de gustos e! Cat de delicios!"

Asadar, va invitam si pe voi sa serviti alaturi de noi, din cele ce urmeaza, o portie delicioasa de energie vibranta, inalta, insorita, pura si hranitoare! 

Apoi, va oferim cu drag inca o portie, daca mai vreti, daca mai puteti. :)







 











Pentru gurmanzi, avem meniu diversificat. Covrigii de Aur! :_

Sper ca n-ati uitat de ei! Covrigii de Predeal, cei mai buni in dietele pentru "frumusete fara batranete si tinerete fara de sfarsit", perfect asortati cu plimbarica, dupa ce aproape ca ne-am saturat cu prana ozonificata. :)))

Apoi, din nou plimbarica! Ca sa ne hranim sufletele si cu frumusetea florilor, cu verdele de vara montana, cu lumina de iulie. 

Cu atat mai mult cu cat, de acum, s-au reactivat energiile cosmice, dupa ce am avut o pauza de vreo doua-trei saptamani de inertie, sora cu incremenirea. A fost o asa liniste, pace si nemiscare energetica, incat am avut strania impresie ca parca doar noi doi mai ramaseseram pe pamant. 

Adica... parea ca aveam tot pamantul doar pentru noi doi... pamantul nostru.... noul nostru pamant.... alta lume.... alta dimensiune.... alt nivel....

Nu stiu ce-o fi fost.... dar trecerea prin aceste doua-trei saptamani a fost ca o trecere prin "fara timp si fara spatiu".... ca printr-un portal dintre lumi... 

Nope, n-am luat-o razna, va asigur! :))))





















Va place? Mai doriti sa serviti o portie? O maslinuta, un biscuite, un piscot?

Hai, mai bine, sa va mai servesc si cu ceva mai sofisticat, cu cateva noi culori, forme si parfumuri, cu ceva frumusete si gingasie, cu cateva portii de lumina si adiere diafana de vanticel racoros - nu va temeti ca va deranjeaza coafura - avem pe alese, dupa preferinte. 

Va rugam, nu va inghesuiti, stati la rand, dam cate una, sa ajunga la toata lumea! :)))))






















Cat e padurea de mare, cat e muntele de inalt si cat sunt culmile lui de intinse, iata ca bradutii astia au preferat sa se insamanteze printre pietrele unui zid, sa incolteasca si sa creasca acolo!

Sunt opt braduti, aliniati ca soldateii pe marginea zidului. 

Este uimitoare natura asta! 









Dupa trandafirii de toate soiurile si culorile, dupa iasomie inca inflorita si parfumand vazduhul, va mai putem servi la desert si cu ceva soiuri de muscate, dalii, craite, Aubretia mov, cercelusi, petunii si o multime de alte delicatese!

Doar pour les connaisseurs! 

Noroc cu google, ca ma incurcasem bine de tot la acest cuvant, connaisseurs, cu atatia de "n" si de "s", de nu mai stiam care, cati si unde! :)))) 

Daca greseam si va ramanea vreun "n" sau vreun "s" in gat, nemestecat si imi faceati reclamatie la protectia consumatorului, ca v-am servit cu chestii degradate, neverificate temeinic si neatestate ca fiind certificate "bio"? :)))))






























Pentru cei mai pretentiosi, am pastrat pentru final produsele crescute in gradinile Predealului, unele, iar altele... nu stim unde.

Asa ca am fost in livada, unde am vazut visinele incovoind crengile bietilor copaci, apoi am aruncat un ochi in cateva gradini, le-am luat pulsul, si am trecut in inventar, la sectiunea "promisiuni", viitoarea recolta. 

Apoi am trecut si pe la distribuitorul nostru direct, care ofera de toate pentru toti, dupa gust si buzunar, dupa intentii si pretentii, dupa chef si lista de cumparaturi.

Si, sa stiti, dupa aproape cinci ani de gradinarit in Gradina noastra din Ardeal (detalii pe blogul "Grădina lui Dumnezeu"), unde am muncit pamantul, cam 1300 mp, unde am avut multa vie si livada, gradina de legume, fructe si mirodenii, flori si gazon, ei bine, dupa ce am trecut prin aceasta experienta, pot afirma cu certitudine ca eu prefer gradina distribuitorului nostru. :))))

Este foarte ordonata, clasificata, cu parcele distincte, fiecare parcela cu ladita ei, cu eticheta clara, nimic amestecat, nimic dezordonat, nu le ploua, nu le ninge, nu le bate soarele, culegi imediat, proaspat, fara sa te chinui cu lastari, buruieni, lighioane, goanga, palitura si soboli, mana si viituri, seceta si ger, fara conservarit, fara sa te doara spatele, genunchii si umerii, fara bataturi in palme si pamant sub unghii, fara sa te zgarii pe maini si pe picioare, fara sa faci insolatie si sa te intepe/zgarie toate vietatile pamantului sau spinii/ciulinii. 

Mai are de lucrat un pic la feng-shui, dar, in rest, jos palaria! :)))

Din gradina distribuitorului nostru poti sa culegi si ce n-ai plantat, chiar si ce n-ai nevoie! :))))

In fine, noi nu mai culegem mare lucru nici de pe la el, ca nu ne mai trebuie, dar, orisicat, trebuie sa recunosc ca i-am admirat gradina, recoltele si etichetele, modul de organizare, strategia de productie, diversificarea si dedicarea. :)

Am luat si noi, totusi, cate ceva de acolo, caci, nah, dupa atata plimbarica, soare, prana, portii de flori si culori, deserturi de parfum si incantare, de energie incarcata, dar si consumata in plimbarica, ne-a ajuns din urma ora pranzului.

Iar breatharieni inca nu suntem. Dar asta vrem sa ne facem cand vom creste mari! :))))












 












"Chiar crezi că a trăi înseamnă doar a munci, a produce, a atinge obiectivele?

Viața nu este o cursă.

Nu există alt podium decât acela al conștiinței tale și al unui timp care trece, încântă și nu se mai întoarce niciodată.

Viața este calea. Cu siguranță nu este scopul.

,,A trăi" este acest moment.

Da, asta este, îl petreci acum citind această postare.

A trăi este și ceea ce vei face în continuare. Ieșirea din casă, somnul, supărarea sau iertarea, să dai acel telefon pe care l-ai amânat atât de mult, mersul pe bicicletă, scufundarea în apă, mângâierea pe față a bunicii tale...

Acestea, acestea sunt părți reale din ,,a trăi".

A trăi înseamnă a dedica timp pasiunilor tale și lucrurilor pe care le iubești.

A trăi înseamnă a pleca în acel loc pe care l-ai văzut mereu la televizor, să mergi încet în timp ce miroși iarba, să admiri formele norilor la apus și stelele noaptea, pe plajă....

A trăi înseamnă să întorci pagina, să zâmbești corpului tău în schimbare, să descoperi că încă ești uimit și încă mai ai acele frici, doar că astăzi ele te fac să zâmbești.

A trăi înseamnă a te îndrăgosti, iar și iar.

A trăi este căldura verii, sunt cheile pierdute și prietenii găsiți, fotografiile vechi și cărțile noi.

A trăi este o aventură nebună, prietene.

Și ești regizor și actor.

Pentru că într-o zi, când va cădea cortina, toate acestea vor fi cu tine. În imagini și amintiri, în poveștile celor care te iubesc, în gesturile copilului tău, în lumea din jurul tău... pentru că și tu ai făcut din lumea asta un loc mai bun.

Asta e viața. Asta, a ta, singura pe care o ai.

Deschide-ți pumnii și apucă-o înainte ca ea să scape."

Sursa: Oscar Travino




12.07.2022



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)