vineri, 22 iulie 2022

Bubu nu se poate decide ce sa citeasca

 

- Ala-bala-portocala, care sa fie.... care sa fie?....

- Hai, Bubu, ca mi-ai cerut o comanda noua de carti. "Grisham, mami, Grisham!"  - asta mi-ai repetat zile la rand. Uite, ti-am completat colectia de Grisham cu inca cinci carti. Ai ajuns la 12 in total. E clar, se vede, iti place Grisham, asa ca poti sa incepi cu una din cele cinci carti noi.

- Daaa... dar uite, mami, ce coperti frumoase au si celelalte carti noi! Si cat de groase sunt!!! Crezi ca daca as incepe acum sa citesc despre Egipt sau despre Africa de Sud as parea prea elitista, mami?

- E, na! De unde ai mai scos-o si pe asta? E un set foarte interesant, Bubu, poti sa incepi cu oricare dintre ele! Seria de fictiune istorica a lui Wilbur Smith, despre Egipt si Africa, este deosebit de interesanta. Merita sa incepi ceva nou. Grisham poate sa fie o optiune buna pentru mai tarziu.

- Mdaaa.... dar parca sunt cam prea groase cartile astea, ale lui Smith... si... mi-e cam pofta de ceva bun... ai ceva bun, mami?

















- Ok, uite, iti fac eu o sugestie concreta. "Un altfel de Craciun" a lui Grisham. Sigur te va surprinde in mod placut! Este ceva diferit fata de ceea ce a scris el in general.

- Hmmm.... zici tu......?

- Sau... "Avocatul rebel". Hai, Ema, ca tie mereu ti-a placut stilul romanelor lui Grisham, cu povesti avocatesti, un pic politiste, dar pline de aventuri, suspans si umor inteligent. Alege ceva!

- Da, usor de zis, greu de facut! Mai bine cumparati si voi doar o singura carte, nu o suta. Asa stiam si eu sigur ce sa aleg. 























- Offf... simt ca am obosit....  este atat de greu sa alegi... parca mi s-a facut si somn.....

- Ema, dar daca aleg eu in locul tau?

- Ok, fiiiieee......... dar..... se zice ca e bine sa citesti macar o pagina pe zi... iar, pentru azi, cred ca mi-am facut targhetul... am citit deja de cateva ori la rand toate titlurile astea de carti, deci.... cam o pagina, in total.... ajunge pentru azi... trebuie sa-mi fac siesta, mami....







- Ema, siesta se aplica dupa masa, nu dupa citit.

- Ca bine zici! Cred ca mai bine mananc ceva inainte de somn. Ce siesta e aia fara masa? Ai ceva bun?

- Si cu cartile ce fac?

- Poti sa le pui in raft. Doar n-o sa dispara de acolo! Citesc eu ceva cand ma voi decide cu ce sa incep. Deci, ce ziceai ca ai bun si pentru mine? 







- Mami, fii atenta. Azi am citit macar o pagina? Da, de titluri, dar am citit. Check. Am mancat? Check. Am baut? Check. Siesta mi-am facut-o? Check. Mai am ceva de bifat si gata cu lista de tabieturi de pe ziua de azi. 

Asadar, cine vine cu mine pe-afara, la o inspectie de teritorii? Stii vorba aia... "eu vara nu dorm, nu am somn!"

Mai ales ca am primit un zvon, pe surse, ca sunt cateva pisici noi pe zona noastra. Cica Pisica Precupeata are pui, au crescut mari, iar acum vor sa se joace! Trebuie sa-i alerg putin, mami.....pot? Pot, pot?







22.07.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)