luni, 18 iulie 2022

Inspectia de iulie la Trei Brazi si Poiana Secuilor

 

Azi dimineata, Adrian a fost de parere ca este o zi perfecta pentru o excursie la Trei Brazi si Poiana Secuilor. 

Am trecut de mijlocul lui iulie, au inceput sa apara si mai multi turisti dornici de aer si frumusete de padure de brazi, de creste stancoase in departare, de liniste si calatorii pe carari de munte, insa sezonul estival montan abia a inceput! 

Iar azi au fost 19 grade, insa de maine incepe asa-zisa "canicula", care aici inseamna intre 22-27 de grade. :)))



Asadar, venise timpul si pentru noi pentru o inspectie a acestei zone turistice si pe timp de vara, nu doar toamna, iarna si primavara. 

Anul trecut, in vara, dupa ce ne-am mutat aici, la munte, nu prea am avut timp de excursii prea elaborate, caci eram in febra amenajarii cuibului nostru de vulturi.

Asa ca abia in aceasta vara am ajuns sa bifam excursia estivala spre Trei Brazi si Poiana Secuilor. Am mers cu masina de data asta, desi o pancarta, de pe un zid aflat la doi pasi de casa noastra, ne anunta ca putem ajunge pe jos in doar o ora si jumatate. 

Alta data! - ne-am zis. Acum am fost un pic mai comozi. 

Cred ca cei 14000 de pasi, contorizati de aplicatia aia smechera de pe telefonul mobil, de alaltaieri, au fost cam... prea multi deodata. :)

Pozele de mai jos sunt destul de sugestive si sunt argumente suficiente care confirma ca ziua de azi a fost o zi de vara impecabila pentru o drumetie montana!



 












































































































18.07.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)