duminică, 10 iulie 2022

Resetarea Corpului Fizic cu Ceai de Coada Calului

 

Atentie: Editare ulterioara in 11.07.2022 si in 12.07.2022 - poze noi!

Saptamana trecuta, dupa ce am facut cercetarea de marketing pentru a culege informatii despre Cretisoara si Coada Calului, plantele medicinale care se gasesc din abundenta aici, la munte, mi-am zis ca eu n-am rabdare pana se usuca ele in balcon, ca sa-mi fac ceai. Sa le testez eficienta, adica.

Asa ca am inceput sa ne uitam pe rafturile magazinelor si farmaciilor pentru a vedea daca nu cumva gasim plicuri cu ceai din aceste plante minune. Am gasit doar de Coada Calului si am luat o cutie, de proba.

Cand am ajuns acasa, Ema Boema ne-a iesit imediat inainte, curioasa. "Ce-ati cumparat voi acolo? Vreau si eu!"

Cum sa-i spunem ca ceaiul acesta este pentru "tinerete plina de frumusete si viata fara de batranete"? Stiti ca eu sunt in competitie cu Maria Sa, Principessa! Mi-ar fi confiscat ceaiul numai pentru ea. :)))

In fine, am pus un ibric pe foc, cu o cana de apa si un plic de ceai de Coada Calului, si am lasat la fiert cam 8 minute. Da, acest ceai se fierbe, deoarece asa, la temperatura de fierbere, devin solubile in apa toate substantele active ale plantei, dintre care cea mai importanta este.... siliciul!

Ceaiul capata o culoare frumoasa, galbena. L-am baut cu putina zeama de lamaie, fara zahar.

Nebunia asta cu "fara zahar", dar si cea cu "fara cafea" m-a apucat tot in urma cu o saptamana, fix in ziua in care am cules aceste plante medicinale de la marginea padurii. Mi s-a aprins mie un beculet, tot citind pe google o multime de informatii, cum ca beau cam multa cafea si consum cam mult zahar. Deh, doua lingurite cu varf de cafea solubila, nes, si cu patru lingurite de zahar brun, pe zi, mi s-au parut deodata cam mult.

Si, asa cum fac eu intotdeauna, pe principiul "totul sau nimic", am decis brusc ca nu mai vreau nici cafea si nici zahar. Uite-asa! Si, in mod uimitor, nici n-am avut pofte dupa ele. 

Asa ca ceaiul acela cu un pic de lamaie mi s-a parut acceptabil. Mai ales ca aveam in minte toate minunile pe care el urma sa le faca in corpul meu, sa mi-l reseteze, adica. :)))

Si nu doar am baut cate doua cani mari pe zi, ci l-am folosit si in cosmetica mea zilnica, dandu-mi cu el pe piele, pe fata, clatindu-mi parul proaspat spalat si facand baie prelungita a unghiilor in ceaiul caldut. 

Daca ati citit cu atentie beneficiile lui, ati retinut ce poate sa faca. Si nu pentru beneficiile lui diuretice, respectiv cele legate de reglarea functionarii optime a rinichilor, mi-a atras mie atentia, ci pentru cele legate deeee.... da, ati ghicit!....  de "tineretea plina de frumusete, si viata fara de batranete"! :) Bingo!

Asadar, in saptamana care a trecut, am exploatat ceaiul la maxim si, da, am constatat ca functioneaza. Pielea devine mai neteda, mai fina. Ceaiul inchide porii si pielea devine astfel mai sanatoasa si mai luminoasa. Eficienta asupra parului si unghiilor inca n-o pot atesta, este nevoie de mai mult timp si de mai multe "sesiuni" de aplicare. Dar, orisicat, pentru inceput sunt foarte multumita!

Mai ales ca, asa cum spun si articolele de pe net, ceaiul acesta, de Coada Calului, este recomandat si ca adjuvant pe langa dietele de slabire, pentru ca ajuta la diminuarea retentiei de apa. Deci.... ce?? E bun pe langa dietele de slabire??? Bingo! Doua-trei cani pe zi! Si, da, da, da, ajuta!!! Parol! :))))) 

O sa va pun si poze cu dovada. De la 55,5 kg din 01.07.2022, kilograme atinse dupa muuuulte sarbatoriri, am ajuns la 54,1 kg pana pe 07.07.2022. Desigur, nu doar cu ceaiul acesta, ci si cu dieta noastra speciala, obisnuita, cea de toate zilele. Verzituri, frunze, apa si aer, da! :))))

Deeci...... fetelor, functioneaza! :))))



















Editare ulterioara, in 11.07.2022:

Rectific, am atins azi 53.9 kg. :)))) Nu puteam sa nu ma laud cu o asa performanta!

Chiar vorbeam cu sora mea ieri pe WhatsApp si ii spuneam ca trebuie sa revin la greutatea mea obisnuita, in jur de 53, pentru ca toata garderoba mea a fost cumparata pe aceasta masura (intre 50 si 53 kg) cat am avut aproape toata viata, constant. 

Vreau sa port hainele pe care le am, pentru ca imi plac, ma simt bine in ele, si pentru ca nu vreau sa-mi cumpar altele. 

Iar 53 kg este optim pentru mine ca sa ma simt bine si in pielea mea, nu numai in hainele mele. Cum depasesc cifra asta, cum mi se aprind beculetele de avertizare si alarmare si trebuie sa iau masuri. Uneori, insa, mai tergiversez, aducand justificari (ba sarbatoriri, ba pofte, ba lipsa de mobilizare promta), si ajung spre 55. Asta nu-mi place deloc! Dar deloc, deloc! :)))

Si sa va arat si corpul fizic resetat. Azi, in tinuta de vara-toamna de munte.

Cica suntem in miez de vara pana-n seara. :))) 14 grade Celsius. Dar, decat 40 de grade, ca in Bucuresti, mai bine 14 la Predeal. 

Ploua mocaneste, incepuse sa bata si vantul, asa ca mi-am strans parul sub jacheta, mi-am luat esarfa de la gat si mi-am pus-o pe cap. Si aveam si un pulover de lana pe sub jacheta! Tanjeam si dupa niste manusi, dar..... :))))) 

Nu-i asa ca parca as fi un fel de V.I.P. ender-cover? Ca eu asa ma simteam.  :))))






Editare ulterioara, in 11.07.2022:

Ma scuzati, rectific din nou: 53,5 kg, azi. 
Ce sa fac, daca imi prieste noua schema de ceaiuri?! 
Doamne ajuta! :))))















Dar... ce vroiam sa va spun, de fapt? :)

Ieri am constatat ca s-au uscat in balcon si plantele culese de noi in urma cu o saptamana.

Le-am tocat mai marunt cu o foarfeca si am obtinut o tava de Coada Calului si doua tavi de Cretisoara.

Cum ceaiul de Cretisoara nu l-am testat inca, dar pe celalalt da, am decis instant ca nu am destul ceai de Coada Calului. Pai, face el minuni? Face. Trebuie sa cresc stocul de ceai de Coada Calului.

Intentionez ca zilele urmatoare sa purcedem la o noua actiune de cules plante medicinale, caci am de gand sa inaugurez un buncar antiatomic plin cu ceaiuri, un fel de rezerva mondiala, dedicata, stiti voi, "tineretii... frumusetii.... bla, bla,bla...." :))))

Daca tot trecem pe ceaiuri, macar sa avem rezerve. Plandemiile, razboaiele, crizele financiare planetare, crizele economice, alimentare, amenintarea cu foametea, cu seceta, cu schimbarile meteorologice, cu modificarea climei si altele, toate vor duce spre.... cine-stie-ce. 

Asa ca, inainte de a trece direct la prana exclusiv, o luam metodic, cu ceaiurile. 

Muntele e plin de plante, ma mai documentez putin, iar apoi culegem din toate si facem rezerve. Sa avem meniu diversificat, zic. :))))
















Dupa ce am facut primele poze din procesul de "conservare" a meselor noastre viitoare (sic!), m-am apucat sa maruntesc si mai mult plantele uscate cu rasnita de cafea.

Le-am rasnit putin, ca sa aiba o textura mai maricica, nu pudra.

Mi-a iesit 1 borcan mare de ceai de Coada Calului , 1 borcan mare si unul mai mic de ceai de Cratisoara. E bine pentru inceput. Deja imi faceam calcule cate borcane imi incap intr-un dulap de bucatarie si cate borcane mai aveam adunate prin pivnita. Si parca simteam ca nu-mi ajung. :)))))

Cand am locuit in Gradina din Ardeal, am umplut pivnita cu cateva sute de borcane pline cu tot felul de conserve de legume, muraturi si altele, dar si cu compoturi de fructe si cu plante uscate. 

De acum inainte obiectivele noastre au in vedere sute de borcane cu ceaiuri pentru.... "tinerete... frumusete.......fara batranete......" Am zis. Hi, hi, hi.... :)))))) 













Dupa ce am terminat cu rasnitul, m-am apucat sa si testez materia prima. 

Am inceput, deocamdata, cu..... ceaiul de Coada Calului, exact! Ati ghicit! :)))

Mai ales ca vroiam sa fac o comparatie cu ceaiul din comert. 

Sa stiti ca nu-i prea mare diferenta la gust. Culoarea celui din comert este mai deschisa, mai galbena, iar ceaiul facut din plantele culese de noi este mai brun un pic. Dar gustul e cam la fel. Mai ales ca l-am baut si cu lamaie. 

Puteti observa si din poze mica diferenta de culoare.










 












Ei bine, acum o sa va mai divulg un mic amanunt. Cand eu am renuntat la cafea si zahar, in urma cu o saptamana, am pierdut din vedere ca eu beam cafeaua nu doar din placere, savurand-o ca parte a unui tabiet zilnic, special, ci si pentru efectul ei terapeutic pentru tensiunea mea arteriala. 

Da, am tensiunea cam mica, iar cafeaua bauta zilnic mi-o regleaza. Renuntand la cafea, prin absenta cofeinii din sange, mi-am cam abandonat si tensiunea in legea ei, fapt care mi-a adus o mica si constanta durere de cap in primele zile.

Acesta a fost motivut pentru care am revenit la cafea, pe care o adaug in ceai, cate o jumatate de lingurita de ness la o cana mare, de 300 ml. In felul acesta consider ca tratamentul pentru echilibrarea tensiunii este asigurat si suficient.
 









Tot cu aceasta ocazie, a testarii ceaiurilor, am inceput sa practic o solutie foarte benefica pentru florile din casa: folosesc tocatura fiarta din plantele din care am facut ceai ca ingrasamant pentru flori.

Mai intai le las pe o farfurie sa se usuce bine de tot, apoi le incorporez in pamantul din ghivece, amestecandu-le bine cu o lingura in stratul superficial de la suprafata ghivecelor. Am citit asta pe net. Testez. 

Voi testa si cu ingrasamant facut din cojile de la banane uscate, maruntite si apoi rasnite pudra, pentru aportul de magneziu. Gradinarim inteligent, confortabil, natural si simplu, adica.










In concluzie, folosim remedii naturale pentru Resetarea Corpului Fizic. :))))

Se stie ca sanatatea umana, a intregii fiinte, tine de sanatatea corpului fizic, de sanatatea mentala si emotionala, dar si de cea a sufletului, energetica, vibrationala.

Toate aceste corpuri fizice, eterice si energetice, informationale, ale omului sunt interconectate. Nu poti actiona numai asupra unuia dintre ele si sa te astepti sa ai si rezultate spectaculoase, in timp ce pe celelalte le chinui cu tot felul de agresiuni interioare si exterioare.

Agresiunile exterioare pot veni din alimentatia nepotrivita, supra-calorica, toxica si prost combinata, din imixtiunea factorilor din mass-media, care bombardeaza cu informatii negative, cu stimulente ale partii grosiere a omului (stimuland dependentele toxice prin consumerism exagerat de alcool, tigari, libertinaj sexual, desantat, violenta si agresivitate, stiri panicarde, crize mondiale de tot felul, exacerbarea interesului pentru crime, violuri, hotii, dezvaluiri senzationale, can-can grotesc, plandemii sanitare absurde, minciuni guvernamentale, masuri anti-populatie oferite sub deviza "pentru binele tau!", interdictii, incalcarea drepturilor, oprimare, si asa mai departe. 

Toate acestea afecteaza grav psihicul uman - corpurile mentale, emotionale, energetice, vibrationale, cu somatizare in corpul fizic.

Noi nu ne mai uitam la televizor de ani de zile. Ba chiar nici nu mai avem televizor de ani de zile. Eram in Gradina din Ardeal cand am reziliat abonamentul de cablu tv si am donat/oferit televizorul nostru familiei din vecini cu care ne mai ajutam noi acolo, in sat, doamnei Maria si domnului Ion, nepotii fostilor proprietari de la care am cumparat noi Gradina. 

Tot in cadrul acestei idei, de igienizare mentala, emotionala si de protectie impotriva agresiunilor exterioare, anul trecut (2021), in august, eu am renuntat si la facebook. Mi-am inchis lista de prieteni si m-am retras, pur si simplu, de pe facebook. Woooow, ce diferenta! Este atata liniste acum in capul meu! :)))))

Si am atat de mult timp liber pentru alte activitati!!!! :)))

*

"VIBRAȚIA ÎNALTĂ este atunci când te trezești zâmbind!

Vibrația înaltă este când te umpli de bucurie savurându-ți cafeaua sau ceaiul!

Vibrația înaltă înseamnă să te simți bine cu tine însuți!

Vibrația înaltă înseamnă să râzi în hohote cu oamenii pe care îi iubești!

Vibrația înaltă este atunci când ai vise mărețe cu ochii deschiși!

Vibrația înaltă înseamnă să vezi totul mai colorat!

Când vibrezi înalt atragi tot ceea ce-ți dorești!

Vibrația înaltă înseamnă să adormi zâmbind așteptând cu nerăbdare ziua de mâine!

Vibrația înaltă înseamnă să dai tot ce poți în fiecare zi!

Vibrația înaltă înseamnă să știi cum să oprești mintea atunci când ești într-o buclă de gânduri negative, care te fac să te simți rău!

Vibrația înaltă înseamnă să știi cum să fii în momentul prezent, în aici și acum!

Vibrația înaltă înseamnă să vezi viața precum un copil, bucurându-te de fiecare secundă!

Vibrația înaltă înseamnă să faci ceea ce îți umple sufletul fără să rănești pe nimeni!

Vibrația înaltă înseamnă să creezi, să co-creezi cu energia Universală!

Atunci când vrei să afli care este vibrația ta întreabă-te cum te simți.

Dacă te simți fericit, iubit, entuziasmat, vibrația ta este înaltă.

De ce este importanta frecvența vibrațională ?

Pentru că prin ceea ce conținem și emitem, atragem și creăm realitatea!"

Sursa: Adri Campos - La ciencia de la Vibracion




"Mai întâi, câteva lucruri despre recoltarea și conservarea plantelor. În mod normal și cu mici excepții, plantele se recoltează atunci se află în perioada de înflorire și când este soare, iar uscarea lor se face la semi-umbră. Dar pentru că majoritatea dintre voi nu dispuneți de spații cu semi-umbră și vânt, le puteți usca expunându-le la soare. Cu cât soarele este mai puternic și le usucă mai rapid, cu atât proprietățile plantelor se păstrează mai bine. Uscarea trebuie făcută pe suprafețe care nu permit lipirea plantelor de acestea: hârtie, pânză. Plantele mai pot fi uscate în mănunchiuri legate cu sfoară. Depozitarea se face fie în forma în care au fost uscate, fie mărunțite și păstrate la loc ferit de lumină și umezeală, în ce aveți pe acasă, adică: pungi de hârtie, săculeți de pânză, borcane de sticlă sau chiar pet-uri. Dacă dispunem de spații cu temperatură constantă (de exemplu o pivniță), putem rula plantele (dacă au frunză lată) și le putem îndesa până la refuz în sticle pet cu gura largă, vom atașa apoi capacul și le vom depozita pentru iarnă. Nu recomand conservarea acestora prin metode de fierbere și saramurare decât în anumite situații clare, pentru că se pot pierde din substanțele nutritive, sunt metode dificile care presupun dedicare (pentru fierbere ai nevoie de lemne de foc) și dacă operațiunile nu sunt făcute cum trebuie (de exemplu recipientele nu sunt bine etanșate), alimentele se pot strica.

Vă rog să vă notați un lucru: multe plante, în cantități mari, pot deveni toxice. De pildă, puteți consuma oricâți morcovi și oricât spanac doriți, însă banalul mușețel sau ștevia, în cantități mari, pot provoca diaree. Alte plante, ca de exemplu podbalul sau păducelul, pot fi consumate în cantități moderate, în timp ce altele pot fi foarte toxice sau mortale. De aceea, încercați să consumați o cantitate principală de plante 100% sigure (primele din listă) și o cantitate moderată de plante tolerate bine de organism.

Mai notați încă un lucru: învățați să deosebiți foamea falsă de cea reală. Există trei niveluri de foame: prima este dată de psihic și este în strânsă legătură cu pancreasul, care dorește ritmicitate. Aceasta este o foame falsă, care poate fi ignorată, corpul reușind să se mențină în condiții optime încă 4 – 6 ore, în funcție de arderile interne ale fiecăruia. Urmează foamea reală, care este dată, printre altele, de scăderea glicemiei – acesta este momentul în care este bine să mâncați, pentru că nu veți mai consuma o cantitate mare de hrană (nu veți mai mânca de stres), iar cantitatea de substanțe nutritive va fi absorbită la parametri optimi. Al treilea nivel de foame trebuie evitat. Dacă se produce la voință (post negru prelungit), trebuie făcut doar de către persoanele bine hrănite și bine echilibrate din punctul de vedere al depozitelor de microelemente, ceea ce este puțin probabil pe timpul iernii. În caz contrar, se produc dezechilibre, care uneori pot fi fatale.

Încă ceva: plantele astringente sau cu gust amar, amână senzația de foame. Plantele dulcegi sau dulci, echilibrează psihicul. Plantele sărate (nu prea există în România, în afară de captalan) sau cele ușor astringente și bine uscate, vă cer să consumați apă, iar ăsta este un lucru bun dacă dispuneți de o sursă de apă potabilă. Pe timp de frig, sub 10C, evitați gustul acru (acrișor e în regulă), dacă nu vreți să aveți probleme cu inima. Deci ne vom hrăni în general cu plante amărui, dulci sau dulci-arcrișoare.

Înainte de masă cu 30 de minute, beți o cană cu apă sau apă în care ați pus plante aromate (ace de brad, crenguțe de tuia, pin sau plante aromatice dacă aveți). Plantele uscate pot fi consumate sub formă de praf (le mărunțim în mână), pe care îl vom mesteca cu grijă cât mai mult timp, înghițind numai atunci când devine pastă. În felul acesta ne asigurăm că digestia se va face ușor, fără crampe la stomac. Nu mâncăm mult și dacă ne știm mai gurmanzi, din cinci în cinci minute ne oprim câte două minute, pentru ca informația din stomac să fie procesată de creier, astfel încât să evităm dependența psihică de mâncare și să ne putem concentra pe procesul de hrănire.

Plantele uscate pot fi, de asemenea, rehidratate, fie prin plasarea acestora în recipiente în care adăugați apă și pe care le lăsați peste noapte, sau prin fierbere și gătire după cum vă taie capul. Plantele crude se consumă ca atare sau în combinație cu plante uscate. La finalul mesei, dacă dispuneți de câteva semințe de orice fel (grâu, orz, ovăz, semințe de floarea-soarelui sau de dovleac, nuci), consumați câteva, mestecând lent și conștient. Vă vor oferi o senzație plăcută de sațietate și vor regla glicemia, menținându-vă psihicul în bună stare de funcționare. De multe ori se produc accidente nu atât de la lipsa alimentelor, cât din cauza anxietății și depresiei."

Autor: Andi Mihai Anton ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=672258820605885&set=a.329074251591012&type=3&notif_id=1645910904615829&notif_t=feedback_reaction_generic&ref=notif )



"Vă reamintesc trei reguli simple în viață:

1. dacă nu te duci după ceea ce vrei, nu-l vei avea niciodată.

2. dacă nu întrebi, răspunsul va fi mereu "nu".

3. dacă nu pășești înainte, vei fi mereu în același loc."

Autor: Adele, azi, 34 de ani și 44 kg mai puțin. 

https://www.catchy.ro/adele-primul-interviu-dupa-cinci-ani-iata-adevarul-despre-mine/170099?fbclid=IwAR2XEyccx3r9Ft5Orr-TvhM-l_6j6k4xfj55roisCk3AAEl1hsxoXHBomG4



Bicicleta este moartea lentă a planetei. (Si ceaiurile - as adauga eu. :))))) )

Un bancher i-a făcut pe economiști să gândească asta când a spus: “Un biciclist este un dezastru pentru economia țării: nu cumpără mașini și nu împrumută bani ca să cumpere. El, nu plătește polițe de asigurare. Nu cumpără combustibil, nu plătește să ducă mașina la revizie și reparațiile necesare. Nu folosește parcare plătită. Nu provoacă accidente majore. Nu necesită autostrăzi cu mai multe benzi. El nu devine obez.

Oamenii sănătoși nu sunt necesari sau utili economiei. Ei nu cumpără medicamente. Ei nu merg la spitale sau la doctori. Ei nu adaugă nimic în PIB-ul țării.

Dimpotrivă, fiecare nou magazin McDonald ' s creează cel puțin 30 locuri de muncă, de fapt 10 cardiologi, 10 stomatologi, 10 experți în dietă și nutriționiști, evident precum și oamenii care lucrează în magazinul propriu-zis".

Alege cu grijă: o bicicletă sau un Mc Donald? Merită să te gândești.

PS: mersul pe jos este și mai rău. Pietonii nici măcar nu cumpără bicicletă!”

Sursa: Psiholog Online



"Cei "10 hoți de energie"!

Energia noastră vitală este mina de aur pentru suflet. Ea trebuie conservată, regenerată, folosită in mod constructiv deoarece nu este inepuizabilă. Putem să oferim această energie pentru a face bine, dar nu trebuie sa lăsăm lucrurile și oamenii toxici să ne priveze de ea, să o consume ei în locul nostru.

1. Renunță la oamenii care vin la tine doar pentru a se plânge, pentru a-și spune nemulțumirile, poveștile, dezastrele lor, fricile și opiniile lor de judecată despre ceilalți. Nu permite să devi coșul de gunoi in care ceilalți iși aruncă toate negativitățile pentru ca mintea ta le va absorbi.

2. Renunță la sarcinile care nu îți fac placere și petrece mai mult timp făcând ceea ce îți place.

3. Ține-ți promisiunile. Dacă nu ai reușit să le îndeplinești, întreabă-te de ce, de ce opui rezistență Ai întotdeauna dreptul să te răzgândești, să îți ceri scuze, să te revanșezi, să renegociezi sau să oferi o altă alternativă la promisiunea încălcată. Ai însă grijă ca aceasta să nu devină un obicei. Cea mai ușoară modalitate de a evita să faceți ceva ce nu vă doriți este să spuneți 'NU' de la început.

4. Plătește-ți datoriile la timp. În același timp încearcă să recuperezi banii de la cel care ți-i datorează sau alege sa renunți la ei, dacă acest lucru este imposibil.

5. Oferă-ți permisiunea de a te odihni dacă te afli într-un moment în care ai nevoie de odihnă și oferă-ți permisiunea de a actiona dacă este momentul oportun.

6. Aruncă, strânge și organizează, nimic nu îți va fura mai multă energie decât un loc dezordonat și plin de lucruri din trecut de care nu mai ai nevoie și care nu îți mai sunt de niciun folos.

7. Acordă prioritate sănătății tale. Acceptă că uneori corpul tău nu poate funcționa la capacitatea maximă. Ia-ți pauze în acel moment.

8. Confruntă situațiile toxice pe care le tolerezi în prezent, ajută un prieten sau un membru al familiei, și ia măsurile necesare pentru a nu mai tolera acțiunile toxice ale partenerului / prietetenilor.

9. Acceptă. Acest lucru nu înseamnă să renunți, însă nimic nu te face să pierzi mai multă energie decât să te împotrivești și să lupți impotriva unei situații pe care nu ai cum să o schimbi.

10. Iartă. Lasă în urma orice situație care îți crează durere, întotdeauna poți alege ca durerea respectivă să devină doar o amintire." Dalai Lama

Învățăturile Universului - Natura din NOI

10.07.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)