miercuri, 24 noiembrie 2021

Bruma de noiembrie

 



Cam asa se vedea azi dimineata bruma de noiembrie. 

Bine, asta a fost o bruma de ora 11, ora la care m-am trezit eu azi, ora la care soarele era deja sus si o topise deja cam de peste tot, ramanand doar pe varf de munte - pe partia de schi de pe Cioplea, pe unde urcam noi cu telescaunul spre Garbova. 

In rest nu mai era nici o bruma la ora aia. Dar, daca tot am vazut-o acolo, sus, am prins-o in cadru ca sa v-o arat si voua. 

Mai intai am facut cateva poze chiar atunci, la cafea, cand soarele imi intra in ochi si in obiectiv, imbiindu-ne la plimbare. Ulterior am mai facut si altele....




















Mai tarziu, dupa cateva ore, atunci cand soarele trecuse deja spre amiaza, iar umbrele pomilor se intindeau lenese dinspre sud spre nord, am mai facut alte cateva poze, caci lumina cadea altfel peste culmea inghetata din fata noastra, iar partia se vedea mult mai bine, cu brazii frumos glazurati cu bruma, de-o parte si de alta a ei. 

Chiar daca o sa vi se para redundant, o sa le incarc si pe ele aici, caci lumina diferita intotdeauna creeaza o alta emotie, un alt tablou, un alt decor. 

Asadar, asa a aratat acest noiembrie al nostru de azi: insorit, senin, cu un cer albastru vibrant, cu padurea verde de jur imprejurul nostru si cu pudra de bruma inghetata peste crengile brazilor ce imbraca varfurile montane mai inalte. 



















24.11.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)