sâmbătă, 31 august 2019

Povestea Delfinului (recomandare film) si Povestea lui Bobita (si nu numai)




"Povestea Delfinului - recomandare film

N-am mai facut demult recomandari de filme, desi am vazut o multime foarte, foarte interesante, care merita a fi vizionate.

Ieri si alaltaieri am vazut insa doua filme apartinand aceleiasi povesti, care este o poveste reala, emotionanta, adevarata, care are un "happy end" si care este mai degraba despre viitor decat despre trecut si prezent.

Este despre a nu renunta. Despre viata, la orice nivel ar fi ea. Despre legatura dintre om si alte vietuitoare, mai presus de orice intelegere umana. Despre a nu renunta la a face bine, la a oferi un strop de bunavointa, de incredere, de ajutor, atunci cand este nevoie de el. Orice gest, oricat de neinsemnat ar fi el, venit la momentul potrivit, poate salva o viata.

Un pui de delfin esuat pe o plaja, salvat de la moarte, dar a carui coada a fost nevoie a-i fi amputata, a primit sprijinul neconditionat al unor oameni nu doar pentru a trai si a-l mentine sanatos, ci pentru a fi fericit. Un delfin fericit care, apoi, a facut nenumarati oameni fericiti, oameni care isi pierdusera sensul, bucuria de viata si increderea in ea din cauza unor pierderi fizice. Un delfin care a oferit un exemplu ca se poate!

Filmul, desi pare produs si regizat intr-o maniera care arata ca este dedicat copiilor, poate trezi reverberatii profunde si in interiorul adultilor care au un copil interior foarte prezent si activ. Eu, spre exemplu, am simtit de nenumarate ori fiori strabatandu-mi tot corpul, facandu-mi pielea de gaina si lasandu-ma cu lacrimi in ochi.

Povestea delfinului Winter este adevarata, el traieste inca in Florida si este vedeta delfinariului respectiv. Il puteti vedea chiar voi prin intermediul unor camere de luar vederi instalate deasupra bazinului sau, care transmit life. Link-ul site-ului delfinariului, care are camere video, este la finalul primei parti.  Este urmatorul:  https://www.seewinter.com/?fbclid=IwAR0vI9QqIEOi9hp8sjriPKFyqlaSt2Trk_80q7ENeAaL4LyHedN1o4xnhOg 

Mai exact, camerele web sunt aici... https://www.seewinter.com/animals/webcams/winter-zone-cam-1/ 
















****


Acest film mi-a readus inainte povestea lui Bobita al nostru. Modul in care noi l-am salvat de la o moarte sigura si apoi eforturile constante de a-i face o viata fericita alaturi de noi. Adica, nu numai sa-i asiguram mancare, apa si un culcus, ci sa-i asiguram toate conditiile necesare pentru a trai confortabil si fericit in prajma noastra. Chiar daca Toni nu l-a acceptat deloc la inceput si chiar daca si acum il considera un rival la privilegiile curtii lui (printre care sunt si mangaierile si iubirea noastra), Bobi s-a adaptat la toate acestea, a inteles (cat de cat) care sunt regulile "haitei" si a ajuns sa fie un catel fericit. Iar acum noi doar monitorizam fericirea lui si a noastra, a tuturor.


Voi face in postarea urmatoare o sinteza a povestii celor trei caini ai nostri de curte, la care se adauga si Ema, bichon havanez de budoar, ca o incursiune prin postarile in care am vorbit despre ei.




















Din Gradina lui Dumnezeu: 31.08.2019


***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)