luni, 19 august 2019

Vrabiile in sedinta de lucru




Azi, pe canicula, am convocat o sedinta de urgenta. La umbra.

Primul subiect de pe ordinea de zi a fost: permitem sa vina toamna sau nu? S-au reliefat toate aspectele, s-au enumerat toate argumentele pro si contra, s-au incins dezbateri controversate, iar in final s-a supus la vot. Dar sa stiti, taaaare greu le-am convins!

Al doilea subiect ar fi trebuit sa fie "marirea salariilor", dar am suspendat sedinta.









Pentru ca am declarat sedinta inchisa inainte de subiectul cu adevarat fierbinte al zilei, respectiv, "majorarea salariilor", dupa cum v-am spus mai devreme, au decis in unanimitate sa intre in greva.

S-au adunat pe marginea piscinei, unde au redactat un manifest, au compus un imn al revolutiei, au scandat lozinci populiste si au agitat in aer pancarde cu #rezist.

PS. in comentarii mai adaug imagini cu manifestantii prezenti inca la fata locului. 







Dupa aceste cadre de aici, din teritoriu, predam legatura inapoi, in studiou. Andreea Esca, ai legatura.



Din Gradina lui Dumnezeu: 19.08.2019

***






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)