luni, 26 august 2019

Eu, cand vreau sa fac sport, fac sport.




Eu mi-am facut temele, sa stiti! Asta asa, ca sa nu credeti cumva ca n-am vorbit serios. Ori ca ma alint tot timpul.

De dragul divertismentului, da, mai merg uneori pe cate o exagerare, dar e cu umor, deci voi o identificati rapid, nu-mi fac griji despre asta. Deci, ce vreau sa spun, stiu ca in lista mea sunt numai oameni care inteleg totul si fara prea multe explicatii. Doar pentru efectul umoristic mai bat apa in piua, despic firul in patru si alte asemenea.

Si cum "mens sana in corpore sano", precizez ca nu era sa aplic doar diete din acelea nebune, absurde, imposibile, in care doar aer si numai aer, iar cantarul tot nu pricepe.

Nuuuuuuu..... In plus, va mai amintiti ca mi-am facut si gantere, da? Doar nu le-am facut numai ca sa ma laud eu pe facebook, ca ce gadget-uri noi, sofisticate si elitiste am?! Sa facem sport, zic.

Un ochi de expert va observa imediat ca mi-am ales acele exercitii care nu presupun efortul brut, cel care te lasa fara aer si dupa care transpiri nesuferit. Sunt mai statice, dar cu efect. Tonifiaza si subtiaza. Nu-mi place alergatul si nu-mi plac sariturile. In rest, numai de bine.

Deja am inregistrat progrese vizibile, cuantificabile si incurajatoare. Serios!

In cazul in care subiectul este si de interes national voi reveni cu detalii concrete. Pentru moment sunt supra-solicitata pentru interviuri catre agenturili straine. Acum ma scuzati, trebuie sa intru in direct, "on air" cum se spune, la un post de televiziune brazilian. Vom vorbi si despre impactul consumului de plante halucinogene asupra.... scuzati, nu mai pot sa stau, trebuie sa fug! .










Din Gradina lui Dumnezeu: 26.08.2019

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)