miercuri, 7 august 2019

Pauza de FB si de blog




A trecut ceva timp de cand n-am mai postat ceva aici.

Am avut musafiri, am fost plecati, ne-am intors, apoi iar am avut alti musafiri si acum iar ne pregatim de plecare. 

Deci, cand sa mai facem poze, cand sa mai povestim una-alta, cand sa mai socializam pe FB? N-am avut cand. Timpul s-a accelerat maxim, iar, pe de alta parte, parca a disparut complet.

Pe FB, abia de m-am logat uneori doar asa, pe fuga, pentru un like, doua.

Pe de o parte am avut "agenda" foarte plina , iar pe de alta parte nici n-am mai simtit nevoia documentarii aventurilor noastre prin poze si povesti pe FB sau pe blog. Sunt acum in lume altfel de energii, unele care te fac sa vrei sa te bucuri in secret de bula ta de frumusete si lumina.

Acum, ca v-am spus toate acestea, va salutam de departe si predam legatura colegilor din teritoriu pana la urmatoarea transmisiune in direct.



















Din Gradina lui Dumnezeu: 07.08.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)