joi, 4 octombrie 2012

Toamnă, dansează cu mine!





Hai, toamnă, dansează cu mine! Învârte-mă-n braţe de ploi!
Fă-mi rochii din apele tale, cu largi crinoline-n şuvoi,
Fă-mi aripi din frunze uscate şi-apoi aminteşte-mi că pot
Să-mi vindec destinul de dorul în care mă mistui de tot.

Hai, toamnă, îmbracă-mă-n soare pictat ruginiu în apus,
Dantele din tei, aurite, să-mi fluturi prin suflet, în sus,
În inimă picură-mi dulce lumina din calde tăceri,
Din paşii ce-mi poartă fiinţa mereu mai departe de ieri.

Hai, toamnă, ‘mpleteşte-mi în taină, din vechi anotimpuri, cununi,
Doar vise frumoase şi stele în sufletul meu să-mi aduni,
Să-mi strângi amintiri şi speranţe cu care să pot şi să ştiu
Să-ntâmpin, eu, albă-nflorire, al iernii dans alb şi pustiu.

Bucuresti : 04.10.2012

***





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)