marți, 30 octombrie 2012

Te rog, Doamne, salvează-l de mine!




Ajută-mă, Doamne, să merg înainte şi-ajută-l, te rog, şi pe el!
Susţine-ne paşii pe drumul Golgotei, căci crucea o ducem la fel,
Opreşte ocara, şi vina din suflet, şi degetul acuzator,
Şi biciul acela ce crunt ne loveşte, şi spinii ce-n inimi ne dor.

Opreşte-le, Doamne, oţetul cu care a dragostei sete-o înving,
Opreşte furtuna şi tunetul lumii, căci stele noastre le sting,
Ajută-ne, Doamne, să stăm fără teamă cu Tine-n mormânt, miruiţi,
Destinele noastre să fie aceleaşi: de Tine salvaţi şi iubiţi.

Ajută-mă, Doamne, să nu mă mai doară dorinţa uitării de noi,
Şi-ajută-i şi lui, şi opreşte-i suspinul ce încă se-mparte la doi,
Dă-i pace în suflet, senin în privire, dă-i, Doamne, în inimă flori,
Salvează-l de mine, ajută-l să-mi ierte tăcerile – vechi închisori.

Te rog să-l ajuţi, Doamne, încă o dată, te rog, dă-i iubirea în dar,
Salvează-l de ploile toamnei din suflet, de-amarul umplut în pahar,
Ajută-l şi taie-a trecutului lacăt, să simtă că e dezrobit,
Din nou să iubească din toată fiinţa! Din nou să se simtă iubit!

Atunci când voi şti că-mplinit-ai cuvântul ce astăzi în rugă-l rostesc
Vei şti că, acum, doar în Tine-i speranţa, căci numai spre Tine-ndrăznesc!
Doar Tu îmi ştii dorul, şi focul, şi jalea, şi moartea în gând resemnat,
Doar Tu ai puterea, şi vrerea, şi timpul să-ndrepţi ce noi doi am stricat.

Bucuresti : 29.10.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)