miercuri, 17 octombrie 2012

Mi-e încă dor...





Mi-e dor... mi-e încă dor... şi-aş vrea să nu-mi mai fie...
Şi-aş vrea să mă transform în stâncă, să nu ştiu
Nimic din dorul ăsta ce-n inimă mi-e rană...
Nimic din ce-i în mine... nimic să nu mai fiu...

Mi-e dor... un dor ce doare... şi-aş vrea să nu mai doară...
Şi-aş vrea să scot din mine povestea-n care plâng...
S-o pun pe foc... să ardă... definitiv să ardă...
Şi gândurile toate ce-n taină mă înfrâng...

Mi-e dor... dar fug de tine... căci nu mai vreau iluzii...
Şi-ncerc să-mi iert tăcerea ce-am pus-o între noi...
În noaptea asta încă mă doare despărţirea...
Dar... toate trec pe lume... ştim asta amândoi...

Bucuresti : 17.10.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)