miercuri, 10 octombrie 2012

Fără Mine nimeni, nimeni nu-i!




Tu oare ştii ce dor îmi e de Tine? Şi câte întrebări mă răscolesc?
Din sferele înalte, nesfârşite, Te-aştept să vii în mine, să trăiesc
În pacea Ta, în liniştea din Tine, iubirea Ta s-o simt, nu doar s-o ştiu,
Îmbrăţişarea Ta să-mi fie mângâiere, în trupul Tău cu trupul meu să fiu.

Copilul Tău sunt de-o eternitate, dar parcă-n lumea asta m-am pierdut,
Iar glasul Tău mi-e doar o amintire din nu ştiu care-ndepărtat trecut.
Te vreau aici şi-acum! Mi-ajunge timpul în care-am ignorat al Tău Cuvânt!
Să nu mă părăseşti şi Tu! Ştii bine că nu mai pot să-ndur să fiu pământ.

Vreau să Te simt că eşti mereu în mine, că-mi dai putere din lăuntrul meu,
Că îmi eşti visul, calea şi-mplinirea, că pot să zbor oricât ar fi de greu!
Vreau să Te văd în fiecare clipă! Vreau să Te-aud într-una cum îmi spui:
“Să nu te temi, cu tine sunt, copilă! Căci fără Mine nimeni, nimeni nu-i!”

Bucuresti : 10.10.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)