duminică, 28 octombrie 2012

Acum e-un început




Acum din nou am linişte-n adâncuri
Şi-o nouă pace-n suflet mi-a pătruns
De parcă, la final de căutare,
În inima din mine am ajuns.
N-am aşteptări, nici vise, nici regrete,
Nici remuşcări, nici temeri, nici dureri,
Nici întrebări, nici vorbe nerostite,
Nici amintiri, nici lipsuri, nici averi.

Din nou resimt doar vid şi nemişcare
În liniştea acestui sfânt popas.
N-am nici un fel de griji şi nici emoţii
Şi nici nu ştiu “Aici” ce m-a atras.
Nu înţeleg ce vindecări sunt gata,
Ce curăţări de drum s-au petrecut
Şi nici de ce n-am nici o îndoială
Că în acest “Acum” e-un început.

Bucuresti : 27.10.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)