marți, 9 octombrie 2012

Eu Sunt din Tu Eşti!



 

Te chem, Suflet drag, din înalturi, cuprinde-mi fiinţa întreagă
Şi vindecă-mi dorul acela ce arde în mine mocnit!
Deschide-mi ferestrele toate din trupul meu, templul în care
Te-aştept să-mi fii Unul şi Totul în albul altar înflorit.

Aprinde-mi lumina-n adâncuri şi curăţă-mi, Doamne, ulciorul
Şi pune pe foc tot pelinul ce-i, încă, în mine-adunat,
Aruncă ciulinii aceia ce-mi stau, în cunună, pe frunte
Şi iartă-mi, prin tainele Tale, tot timpul în răni încrustat.

În inima mea fii Iubire şi-n viaţa mea fii Călăuza
Ce-mi pune-nainte oglinda în care doar Tu străluceşti,
Uneşte-mă, Doamne, cu Tine, în minte, în trup şi în spirit,
Să fiu nesfârşit fericită! Să simt că Eu Sunt din Tu Eşti!


Bucuresti : 09.10.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)