duminică, 14 octombrie 2012

Azi mă-ntregesc cu tine-n infinit!




(integrarea energiilor Ying si Yang in Unul/Una, in Suflet)

Pătrund adânc în mine şi te caut… şi vreau să te găsesc întreg, deplin!
Deşi, ştiu bine, încă mai ai cioburi de integrat din viaţă, din destin,
Mai ai de vindecat istorii multe, mai ai de-nchis în urmă nişte uşi,
Mai rătăceşti prin vise de fetiţă, strângând în braţe trupuri de păpuşi.

Te caut şi te chem în echilibrul de-a fi complet, cum ştii c-ai fost cândva,
Când ai venit în lume să descoperi, prin trupul meu, manifestarea Sa,
Dar ai uitat că eşti etern şi sacru şi te-ai lăsat lovit şi amăgit
Şi-ai suferit în mrejele poveştii în care prizonier ai devenit.

Citesc în drumul vieţii o povaţă cu care azi te-adun din amintiri,
Din tot ce-am dăruit de bună voie, din tot ce-au fost doar simple ispitiri,
Din tot ce am respins înfiorată, din ce mi s-a furat fără să ştiu,
Din tot ce-am fost în cele întâmplate, din tot ce mi-am dorit mereu să fiu.

Te-adun din lacrimi şi din fericire, te cer să vii-napoi de peste tot,
Din cei în care-am dăruit din tine încerc uşor, cu grijă, să te scot,
Din zidurile toate din cetate, din colivii de aur, din pământ,
Din munţii-n care-ai hoinarit adesea, din ape şi din stele, din cuvânt.

Te chem să-mi fii şi visul şi-mplinirea, să-mi fii şi ghid şi tainicul popas,
Să-mi fii şi destinaţia finală spre care azi mai fac încă un pas,
Te chem să-ţi vindec lipsurile care te fac să crezi că nu eşti pregătit
Şi să îţi mângâi rănile-adunate ce încă-ţi spun că nu ai fost iubit.

Eşti tot ce sunt, eşti unicul prin care am cunoscut al dragostei fior!
Tu m-ai purtat pe căile iubirii şi numai tu ştii cât mi-a fost de dor!
Azi te dezleg de chinurile-acestea, azi te-ntregesc cu tot ce ţi-ai dorit!
Azi mă dezleg de drumul iluzoriu, azi mă-ntregesc cu tine-n infinit!

Bucuresti : 13.10.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)