joi, 1 februarie 2024

Zapezi de poveste, decorul romantic perfect pentru Valentine's Day

 

Duminica, 28 ianuarie, a fost a patra zi consecutiva in care a nins abundent! 

Credeam ca nu se mai opreste! Ningea torential si viscolit! Si mi-am amintit de anul trecut cand, in perioada asta, parca, a nins 14 zile continuu. Doamne, ce-a fost!!! Aveti pe blog dovezi!

Asadar, duminica am iesit afara echipati tot ca de viscol. Eu mi-am luat tot mantoul lung si manusile groase, caci cele -9 grade C resimtite impuneau masuri corespunzatoare. 

Altfel, decorul mirific, impresionant, cu zapada acaparatoare de cladiri, strazi si padure, ne-a lasat fara cuvinte! 

Pozele de duminica sunt putine, era prea ger, dar ele vorbesc de la sine.

 



















Luni, 29, abia pe la pranz, soarele a inceput sa-si faca simtita aparitia printre nori. 

Plafonul de nori care era inca prezent la primele ore ale diminetii s-a dispersat treptat, lasand vederii din ce in ce mai mult din albastrul lui turcuaz-montan. 

A fost inca ger, dar soarele l-a facut sa para mai suportabil. 

Tocmai de aceea, am reusit sa surprind mai mult din amploarea si frumusetea depunerilor de zapada din statiune. 

O, Doamne, cata frumusete!






















































































































Apoi, dupa-amiaza am crezut ca urmeaza o noua repriza de ninsoare, cand am vazut norii aia adunandu-se din nou dincolo de crestele muntilor din fata ferestrei noastre. 

Din fericire, azi dimineata ne-am trezit cu un albastru orbitor deasupra noastra, atat de senin si de insorit incat nu mai aveam rabdare sa ne bem licorile diminetii ca sa iesim in nameti.









Azi parca si gerul a fost mai bland, parca si turturii mai mari si mai fotogenici, iar oamenii mai zambitori. 

Chiar si un vagon de marfa, ultimul dintr-un sir intreg al unui tren stationat in gara, ne-a zambit minunat prin cateva asa-numitele Smiley-faces pictate ghidus pe panourile metalice, de care ne-am amuzat si pe care le-am fotografiat din mai multe unghiuri  atunci cand am trecut peste calea ferata la intoarcerea spre casa.

In plus, in oras au inceput deja pregatirile pentru Valentine's Day, au aparut peste tot inimioare, flori si ursuleti, mai mare dragul sa te bucuri de toata aceasta frenezie a iubirii, de aceasta festivitate usor copilareasca, dar, tocmai din acest motiv, cu atat mai frumoasa, mai entuziasmanta si mai savuroasa. :)

Iar noi abia asteptam sa sarbatorim!  :)

Asadar... Love is in the air!.... :)



































30.01.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)