vineri, 19 ianuarie 2024

Ninge, ninge, ninge, ningeeeee!!!!

 

Stiam ca urmeaza o perioada de ger, dar nu si de ninsoare! Si totusi, iata, acum ningeeeee!!!!

Ieri a fost precum in pozele de mai jos. Soare, senin, minunat. Zapada inca mai era, dar, dupa noaptea trecuta, in care a plouat, azi am avut o zi cu temperaturi pozitive.  Doar cu ceva dantelarii de nori trecatori pe cer si foarte cald.

Nici n-am mai purtat azi caciula cand am iesit sa ne plimbam. Si nici macar un pulover nu mi-am luat pe sub geaca, ci doar o bluza de bumbac. 

A fost foarte, foarte, cald!  Neobisnuit de cald pentru ceea ce este acum afara. Chiar ma uitam cu regret ca zapada incepuse sa dispara pe alocuri. Ei bine, acum se completeaza inapoi. :)))









Ei bine, acum ninge!!!! Este trecut de ora 10 noaptea si ninge!! 

Ninge torential!!!!! Ninge cu galeata!!! :)))












Si, daca va era dor de Bubulina, o s-o vedeti cum se intoarce acasa de la inspectat imparatia. A vrut sa vada cum ninge peste terenurile ei regale. :))))

Nimeni nu mai era pe afara la ora asta. Doar ea, Majestatea Sa, si Adrian. O sa vedeti, deci, in zapada, doar urmele lui si urme de Bubulina. :)))











19.01.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)