miercuri, 12 decembrie 2012

Oricât de departe





Oricât de departe cu trupul aş fi, cu sufletul sunt lângă tine!
Cuvinte-mi sunt mângâieri ce se nasc  din focul ce arde în mine,
Parfumul meu cald te învăluie blând şi-n inima ta se adună,
Sărutul de Floare de Crin să mi-l simţi, în  jurul tău,  albă cunună.

Oricât de departe aş fi pe pământ cu tine mi-e dorul, mi-e gândul,
Cu tine adorm când strâng perna la piept în nopţile toate, de-a rândul,
Doar braţele tale mă poartă în vis prin  tainele dragostei noastre,
Doar ţie îţi sunt minunate oglinzi privirile mele albastre.

Oricât de departe ai crede că sunt, ascultă-mi iubirea ce-ţi spune
Că sunt lângă tine prin tot ce trăiesc, prin tot ce descopăr în lume,
Cu tine vorbesc când cărările-şi pierd tot sensul ce-n viaţă mă ţine,
În tine mă caut când nu mă găsesc în nimeni din jur, nici în mine.

Oricât de departe îmi pare că eşti adesea, când timpul mă-nfrânge,
Eu ştiu că în inima mea te ascunzi, în roşii artere, în sânge,
Eu ştiu că inspir dorul tău în adânc şi-n el îmi găsesc alinarea,
Cu el mă-nfăşor când spre stele mă-nalţ sperând că aceea-i cărarea.

Oricât de departe îţi pare că sunt, mă simţi în a ochilor rouă,
În apa fântânii din care-amândoi  primim ce ni-i dat numai nouă,
În lunga tăcere ce muşcă din noi, în umbra mea ce te urmează,
În visul în care-a ta Floare de Crin cu tine alături dansează.

Bucuresti : 12.12.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)