duminică, 16 decembrie 2012

Gradina Magica a Iubirii




Asher Quinn  - The Mystic Garden 

în grădină
te-am așteptat pe tine
si am asteptat până cand
Luna s-a facut albastra
si ti-am cântat
ca te iubesc
i loveyou
i loveyou
i loveyou

apoi a venit timpul
și te-am chemat pe nume.
și ai venit la mine și mi-am pus
fata mea obosită în mâinile tale
și mi-ai soptit
că mă iubești
tu mă iubești
tu mă iubești
tu mă iubești

și dacă toate râurile seacă
și dacă zeii respira foc în cer
apoi voi veni aici pentru flori
și apa
în aceste ore
și eu te voi întâlni pentru ultima dată.

În grădină
am văzut sufletul tău strălucind
Și mi-am amintit apoi
Adevarul meu
Și tu mi-ai luat
mâna în
mâna ta
Atat de tandru,
Atat de tandru.


Și tu mă țineai
Și eu te țineam
Și mi-am amintit apoi
Adevărul despre tine
Și am văzut în
Ochii tăi curati
Iubirea
si mi-am dat seama
ca mereu ea a fost pentru mine.

Și dacă îngerii cad din cer
Și dacă aripile inimii mele nu pot zbura
Atunci voi veni aici printre flori
Și ape
În aceste ore
Și ne vom întâlni pentru ultima dată.

În grădină
Te-am cunoscut bine
Și mi-am curățit bine inima mea
În potir.

Și mi-am spălat toata
Durerea și
Teama și
Greșelile și
Amărăciunea din sufletul meu.

Și tu m-ai sărutat
Și te-am sărutat
Și prin rugăciunea de iertare
M-am simțit în interior liber.

În Grădină Mistica
M-am simtit vindecat
și iertat
Și cu totul liber.

Și dacă va trebui vreodata ca timpul să stea în loc
Și daca va trebui vreodată sa renunt
Atunci voi veni aici printre flori
Și ape
In aceste ore
Și ne vom întâlni pentru ultima dată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)