miercuri, 26 decembrie 2012

Adio








Gata, acum m-am vindecat de tine. Îţi mulţumesc din suflet, dragul meu.
Abia acum pot merge înainte, căci am trecut examenul cel greu.
Mi-ai fost nu doar iubit, ci şi profesor, mi-ai arătat ce sunt şi ce pot fi,
Mi-ai pus în faţă o oglindă vie în care am văzut ce pot trăi.

M-ai învăţat să mă privesc în suflet prin ochii tăi în care m-am văzut
Frumoasă floare albă în lumină, dar şi-amintire plânsă în trecut,
Şi vis frumos de dragoste în suflet, dar şi speranţă moartă-n resemnări,
Şi dor aprins, şi cântec de iubire, dar şi sfârşit de drum, de căutări.

Abia acum m-am vindecat de tine. Îţi mulţumesc că m-ai eliberat.
Cuvântul tău mi-a fost şi templu sacru şi temniţa în care m-ai legat.
Acum tot el, cuvântul, mă dezleagă. Prin el îmi spui „adio”. Şi-l primesc.
Căci numai el mă vindecă de tine să pot şi eu „adio” să rostesc.

Bucuresti : 26.12.2012

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)