vineri, 21 decembrie 2012

Ceartă-mă spunându-mi „Te iubesc!”



Dac-am greşit că n-am ştiut să rabd a noastră depărtare, ceartă-mă!!!!
Dar fă-o cu-ale tale mângâieri, iar cu al tău sărut învaţă-mă!!!!
Cu dorul tău arată-mi cum să fac şi cum să scap de-al timpului zălog!
Cu inima din tine ceartă-mă, dar... tot cu ea... iubeşte-mă!!!... te rog........

Dac-am greşit că am fugit cândva şi-n lacrimi te-am lăsat, da, cearta-mă!!!!
Cuvinte grele poţi să-mi spui, de vrei, dar, tot prin ele, totuşi, iartă-mă!!!!
Din tot ce simt nimic nu ţi-e străin, ştii cât de mult mă doare lipsa ta!
Poţi să mă cerţi că n-am putut s-aştept, însă... iubeşte-mă!!!... şi-aşa mă vei ierta...

Dacă greşesc acum, că mă întorc, dacă prea mult te tulbur, ceartă-mă..…
Pune-n tăcere tot ce te-a durut şi-apoi, cu drag, îmbrăţişează-mă!!!
Căci mi-a fost dor!!! Oh, cât de dor mi-a fost!!!!! Ca tine-n lumea asta nimeni nu-i!!!
Poţi să mă cerţi cum vrei, ştiu, merit tot, dar.... să te-aud doar „Te iubesc!!!” că-mi spui.

Bucuresti : 21.12.2012

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)