joi, 6 decembrie 2012

Dacă tu vrei, Iubitule...




Dacă tu vrei, Iubitule, să-mi fii alături nu mă întreba dacă eu vreau. Vino!!!!
Fii aici, acum, în inima mea, în braţele mele!
Fii cel aşteptat, căutat, dorit, găsit, iubit!
Fii copacul ce-mi susţine lujerul fin de floare albă,
Fii pământul pe care rădăcinile mele  îl cuprind pătimaş,
Fii adierea vântului ce-mi mângâie obrajii,  îmi sărută ochii şi îmi flutură părul în zori,
Fii Soarele care-mi dăruieşte viaţa, zâmbetul, jocul şi cântecul!
Fii izvor în ulcior şi cascadă nestăpânită, mângâiere şi fulger răzvrătit,
Fii stejar secular şi puf de păpădie în palmele mele subţiri şi delicate,
Fii suflet în sufletul meu, răsuflarea mea dulce de copil şi clipirea din gene,
Fii lacrima mea de fericire şi scânteile tremurânde din ochii mei albaştri,
Fii Copilul în care mă oglindesc, dar, mai ales,
Fii Bărbatul meu drag în braţele căruia să uit cine sunt…
În braţele căruia să fiu doar Femeie.

Dacă tu vrei, Iubitule, să mă îmbrăţişezi, nu te reţine. Îmbrăţişează-mă!
Strânge-mă în căuşul palmelor  tale, adună-mă  în inima ta,
frânge-mi toate temerile şi toate neliniştile în pacea cuprinderii braţelor tale!
Dizolvă-mă în căldura trupului tău şi reinventează-mă cu fiecare atingere a degetelor  tale!
Savurează-mă, inspiră-mi aroma de dor de tine!

Dacă tu vrei, Iubitule, să zbori către stele înlănţuindu-mă în aripile tale, nu te teme.
Ridică-mă în lumina viselor tale,
poartă-mă  prin toate lumile tale şi învaţă-mă să trăiesc  înlăuntrul lor, în tine!
Descoperă universul meu profund de dincolo de orice lume
şi învaţă să trăieşti în mirificul oglinzilor mele, în mine!

Dacă tu vrei, Iubitule, să auzi cântecul inimii mele, nu sta departe.
Lasă-te învăluit de focul ce arde în mine.
În mistuirea ce te va cuprinde, vei simţi muzica mea şi vei reînvia,
şi te vei scutura de cenuşa timpului
în ritmul pa şilor de dans ai eternităţii.
Şi amândoi vom fi doar  IUBIRE!

Dacă tu vrei, Iubitule, să-mi săruţi petalele florii
în potirul căreia sunt lumină şi parfum,
tandreţe şi şoaptă, vis şi atingere, nu te intimida.
Sărută-mă!!!
Fii Zeul  în căldura atingerii căruia petalele mele strălucesc!
Fii Omul ce se închină în faţa Zeiţei ce sunt,
Fii Demiurgul în faţa căruia chiar şi eu mă înclin.
Şi sărută-mă! Sărută-mă!! Sărută-mă!!!
Sărută-mă toată!!!!

Dacă tu vrei, Iubitule, să fiu a ta, fii al meu!
Uită totul! Fă-mă să uit totul!

Dăruieşte-mi gândurile tale, dorurile  tale, visele şi tainele  inimii tale,
dăruieşte-mi focul şi gheaţa din tine,
munţii şi abisul întunecat, curcubeul şi strigoii,
furtunile şi seninul de după ele,
toate fricile tale şi liniştea abandonării în mine,

Dăruieşte-mi toate căutările şi regăsirile tale, ştiute şi neştiute,
speranţele şi resemnările,
înălţările siderale şi toate îngenunchierile
prin noroiul drumului călcat sau necălcat de paşii tăi,

Dăruieşte-mi trupul tău ars de timp,
biciut de mâinile mulţimilor,
răstignit pe crucea lumii,
însângerat de săbiile demonilor tăi şi ai celor ce ţi-au ţinut calea,
mângâiat de fecioare, de zâne şi zeiţe,
luminat şi preamărit de divinitatea ce sălăşluieşte în fiecare  ungher al tău,
în fiecare celulă, în fiecare dimensiune a trecerilor tale spre infinit.

Dăruindu-mi-te mie cu tot ceea ce eşti
te vei regăsi şi redescoperi frumos şi complet în mine însămi,
cum niciodata în tine însuţi, singur, n-ai fost!

Dacă tu vrei…..


Bucuresti : 06.12.2012

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)