luni, 15 mai 2023

Menta salbatica si papadiile

 

Actualizare in 17.05.2023:

Nu stiu daca ati observat, dar eu mai actualizez din cand in cand insemnarile din urma, daca apare vreo informatie noua sau daca fac poze noi care au legatura cu subiectele respective. Ori daca raman in aer, fara vreo concluzie. :)

Ieri am cules menta salbatica. 

Stiu ca perioada optima de cules este dupa ce incepe sa infloreasca, insa n-am avut rabdare si am testat plantele fragede, abia iesite printre urzici. Adevarat, inca nu au taria aceea specifica de menta, insa de un ceai, doua, tot sunt bune. 

Abia prin iunie, iulie si august se recomanda a fi culeasa menta salbatica, pentru a avea maxim de compusi benefici in frunze. 

Din ce am cules acum, am pus o parte la uscat, in balcon, iar o parte am imprastiat-o prin bucatarie, in vase cu apa, sa se mentina verde cat mai mult timp si sa miroase a primavara si a verde proaspat. 

Azi am cules si o mana de flori de papadie. Nu ca sa le pun la uscat, si nici ca sa fac din ele miere de papadii, ca in anii anteriori, ci ca sa-mi decorez casa cu ele. :)

Cu ocazia asta am facut iar cateva permutari de ghivece cu flori intre balcon si bucatarie. Deci, se poate spune ca am muncit ceva si azi. :))))























































 






















Actualizare in 17.05.2023:

Nu stiu daca ati observat, dar eu mai actualizez din cand in cand insemnarile din urma, daca apare vreo informatie noua sau daca fac poze noi care au legatura cu subiectele respective. Ori daca raman in aer, fara vreo concluzie.

Asadar, daca nu ati observat, pun si aici actualizarea in legatura cu florile de Ciubotica Cucului, care s-au uscat si pe care le-am depozitat deja. Am actualizat si insemnarea asta, dar pun pozele si aici, in caz ca n-ati stiut. 

Arata super bine, si-au pastrat culorile, galbenul frumos al petalelor, dar si verdele petiolului. 

Le-am strans si le-am depozitat in niste caserole mici, pe care le-am pastrat de la sosul picant de la pizza, de cate ori am comandat acasa. Reciclam inteligent, cu alte cuvinte, si avem grija de planeta. :)))) 















15.06.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)