joi, 18 mai 2023

Ce desert sa alegem pentru a sarbatori ceva?

 


Va tot spun de vreo doua zile ca avem (maine!) ceva de sarbatorit si ca ne era greu sa alegem destinatia potrivita si meniul potrivit.

Sa zicem ca, in cele din urma, am ales locatia si ne-am decis asupra meniului. Greu, dar am reusit. ;-)

Ne mai ramane un lucru de stabilit. Desertul. Cel mai dificil de ales. :))))

Cantarul meu mi-a precizat clar ca nu sta la negocieri cu mine. 

Imi permite sa gust... atentie! doar sa gust!... o lingurita!.. numai in situatia in care nu depasesc anumite cifre. Care? Bine, hai sa va spun. El vrea 53, cu virgula cat vreau eu. Dar sa nu vada 54... in fata ochilor, era sa spun... pe ecranul lui! . :))

E cam sever cu mine, nu-i asa? :)))

Ok, sa zicem ca ma incadrez in pretentiile lui. Nu e ca si cum as avea nevoie de efort pentru asta. Trebuie doar sa ma mentin la sub 54 macar inca o zi. Asta este o adevarata problema existentiala!  ;-))))

Asa ca am ales cateva deserturi din care mi-ar placea "sa gust" macar o lingurita, asa cum vrea cantarul meu. 

Doar ca eu vreau sa gust cate o lingurita din fiecare, desigur. Si nu sunt decat vreo 800 de modele diferite. :))))

Deci, din ce desert sa alegem sa.... gustam? ;-))))

PS. Sunt si cateva tentative de desert sugerate de catre IA (Inteligenta Artificiala). Din acelea nu vreau sa gust! :)))))





































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































 18.05.2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)