joi, 26 martie 2020

Plimbarea fashion pe timp de carantină

 


 

După ora de fitness de dimineață, pe care se presupune că am bifat-o (ha, ha, ha, ce glumă bună!!!), m-am pregătit de o plimbare de relaxare, conform programului de izolare, desigur.

Mai întâi m-am îmbrăcat frumos, elegant, că doar ieșeam în public, mă vedea lumea, nu puteam ieși așa, oricum. O bluziță dantelată, un pantof stiletto, o coafură îngrijită, cu buclele bine aranjate, cumințite și ţinute la locul lor de un puf de fixativ, un machiaj discret de zi, un ruj deschis la culoare, căci, se știe, cele închise maturizează, îmbătrânesc chipul, și n-aș fi vrut să induc pe nimeni în eroare, apoi mi-am încheiat pregătirea cu o manichiură impecabilă. Ca să fac impresie.

Și, să nu uit! Doamne, eram să uit ce era mai important! Mi-am dat cu puțin Chanel, ca să mă simt bine în pielea mea. Se știe că, înainte de a-i face pe alții să se simtă bine, trebuie neapărat să te simți tu bine în pielea ta, iar, pentru a face asta, un pic de parfum, acolo, ridică vibrația, creează starea, purifică aura, reface câmpurile, din astea.

Apoi, cu încrederea în mine la cote maxime, adică, vreau să spun, cu o stimă de sine alarmant de mare, că abia mi-o mai puteam ține stăpânită între granițele personale, mi-am luat poșeta asortată cu acest outfit primăvăratic și m-am dus în grădină să culeg salată.

PS. Acum mă duc să-mi schimb ținuta de zi cu una de seară, pentru partea a doua a programului recreativ, respectiv, pregătirea mesei de prânz.

PS1. N-am ce face, trebuie să mă sacrific și să țin vibrația sus. Păi, doar cu Chanel și cu stiletto se mai poate face asta în ziua de azi, așa că mă conformez. Iau și eu un bun  exemplu de la cei mai experimentați decât mine. Stilish, baby!










Din Grădina lui Dumnezeu: 26.03.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)