luni, 30 septembrie 2019

Ne-am facut si must!!!



Ne-am hotarat brusc.
Era o experienta pe care inca n-o bifaseram.

Am facut de toate pana acum, am facut tot ce-am vrut cu gradina, via si livada: tot felul de lucrari, plantari, experimentari, am facut rasaduri, am ingrijit culturi, am cules tot felul de verdeturi, fructe si legume proaspete, am facut o multime de conserve, gemuri, sucuri, am uscat plante si ne-am strans an de an propriile seminte pentru culturile anilor urmatori. Insa, pana acum, nu facuseram niciodata... must.

Azi ne-am satisfacut si moftul asta! Pai, noi cu ditamai via si noi fara must? Adica, tot cu must facut de altii? Tot baut must de la altii?

Am facut must din tamaiosii parfumati culesi zilele trecute. Nu ne-a fost tocmai usor sa-l facem, caci n-am avut nici instrumentarul potrivit si nici tehnica perfectionata, pentru ca noi, deh, amatori, dar ne-am descurcat in cele din urma si tot am facut doua sticle.

Gata, ne putem lauda acum si cu propriul nostru must, na!

Acum, ca am facut-o si pe asta, mai intreb asa, de siguranta, ar mai fi ceva ce n-am facut? Ne-a mai scapat ceva din vedere? Nu cred. Atunci, gata, putem sa plecam in Costa Rica!






















 Din Gradina lui Dumnezeu: 30.09.2019

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)