joi, 12 septembrie 2019

Luna Plina si dansul eteric in noapte




In seara asta am vrut sa fotografiez luna.

O vazusem de aseara ca se umple si stiam ca in una din noptile care urmeaza va fi plina-plina. Nu m-am uitat inca nici acum pe internet sa verific cand este programata chiar luna plina, ca la carte , dar eu am vrut s-o fotografiez, totusi, in seara asta.

Daaaar, pe langa luna asta aproape plina din noapta asta, am mai surprins in fotografii si altceva! Ceva frumos de tot! Ceva tare dragut! Ceva minunat de dragut!

Un dans eteric!
Si inca ceva!
Va las sa descoperiti singuri!































Din Gradina lui Dumnezeu: 12.09.2019

***



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)