marți, 17 septembrie 2019

Ema. Si iar Ema. Doar Ema.

 


Inainte de a va mai povesti una-alta, trebuie sa fac un act de "el reparation".

Ema m-a intrebat azi de ce am ignorat-o toata saptamana, adica, de ce n-am mai vorbit deloc despre ea in aceste zile.

M-a intrebat cu un tot foarte afectat: "Nu te-ai gandit ca atatia oameni imi simt lipsa? Ca le este dor de mine si ca ar fi vrut sa le mai spui si despre mine cate ceva, nu numai despre voi? Dar chiar asa? Dupa ce v-am facut celebri si toata lumea va citeste postarile numai datorita mie si notorietatii mele, acum ma dati la o parte?"

Asa ca trebuie sa o aduc din nou in prim plan pe ea, Demoasela Ema Bubulina, ca sa-i treaca supararea si sa devina din nou cooperanta. Nu de alta, dar diseara trebuie sa-i fac baie Majestatii Sale si.... intelegeti.










Din Gradina lui Dumnezeu: 17.09.2019

***











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)