joi, 22 august 2024

Am implinit primii 10 ani de miere, Iubirea mea!

Azi petreceeeeeem!!! :))))

Vibe de sarbatoareeeeee!!!!!!  :))))

Sarbatorim primii 10 ani de dupa "DA!" din infinitul nostru!

10 ani de la prima luna de miere! 

10 ani de la prima noastra poza impreuna din luna de miere!

Azi am implinit primii 10 ani de miere, Iubitule! 

Si suntem la fel de frumosi! :)

Sarbatoriiiiiim!!!!!!!!!! :)


PS. El imi e Movul preferat al sufletului meu, iar eu ii sunt Verdele Emeraldin preferat al sufletului lui. 

Culorile noastre preferate nu sunt deloc o intamplare. Aurele noastre energetice sunt exact asa: a mea e verde-emeraldin, iar a lui Adrian este mov. 

Acum intelegeti de ce si de unde a aparut "dansul" acestor doua culori pe acest blog.  ;-)

Bine, sa ne lamurim, acestea ne sunt culorile noastre energetice. Culorile prezentei noastre fizice pe acest pamant sunt: pentru mine - alb (Floarea Alba de Crin), iar pentru Adrian - albastru-arcturian (Gentiana albastra). :)

PS. Pozele inspirationale de mai jos sunt din vibratia fericirii. Priviti-le si veti intelege cum ne simtim acum, dupa primii 10 ani de "impreuna, oficial". Ca-n vacanta! :)))

De fapt, formam un cuplu de 11 ani si mai mult de jumatate, in aceasta realitate, dar suntem impreuna de-o eternitate, in eternitate, dincolo de aceasta realitate! :) 

Acest blog ne este dedicat noua, iar anul acesta (in iulie 2024) a implinit 12 ani de la infiintarea sa (in iulie 2012). 

El a luat nastere la sugestia lui Adrian,  cu numele sugerat tot de el, respectiv  "Oglinzile Sufletului", caci noi doi am devenit oglinzile perfecte ale sufletelor noastre, unul pentru celalalt, chiar din prima clipa in care ne-am (re)intalnit pentru prima data pe aceasta planeta! :)

Acest blog reflecta toata frumuseteta Calatoriei noastre impreuna prin aceasta lume! Este frumusetea sufletelor noastre de Seminte  Stelare regasite si reunite, este Calatoria a Doi Calatori Cosmici coborati impreuna, deodata, intr-o experienta umana fantastica, precum intr-o poveste fermecata, cu multe aventuri minunate, cu nenumarate experiente inaltatoare, cu importante lectii de intelepciune care ne-au imbogatit si ne-au conturat si mai frumos drumul impreuna. 

Acest blog este nascut din Poezia Sufletelor noastre. Ca si aceasta carte cu poeme de iubire sau ca si celelalte, cu povestile din Gradina. Si ca toti anii nostri impreuna. :)



Oglinda spune intotdeauna Adevarul. 

"Oglinzile Sufletului" este reflexia perfecta a Adevarului nostru luminos, cladit si mentinut prin Dragoste, Respect, Apreciere, Sinceritate, Delicatete, Sensibilitate si Incredere. Totul, reciproc. Valorile noastre sunt Adevarul nostru. Suntem noi. :)

Acest blog este unul din Darurile mele de fiecare zi pentru noi doi, pentru amandoi! :)

Infiniti ani impreuna, Sufletelul meu drag! 

Tot timpul este al nostru, asa este, ai dreptate!


"Ceremonie sfanta"

Bat clopotele, Tată, le auzi? Mă cheamă glasul lor spre-a Ta icoană!
Dar templul Tău e-n trupul meu. Din el şoptesc spre Tine psalmii ca din strană,
Din el trimit spre Tine rugăciuni, din el invoc a Cerului iertare,
Din el, smerită, chem Cuvântul Tău să-mi fie foc aprins în lumânare.

Bat clopotele lumii, Tată drag! Din templul Tău mă-nchin şi eu la Tine,
Şi-ţi multumesc că-n el Te-ai coborât, şi ai sfinţit altarul alb din mine,
Că ai deschis vitralii violet spre răsăriturile Tale nesfârşite,
C-ai prorocit buchetul alb de crini unind icoane sfinte, aurite.

Bat clopotele, Tată, le auzi? Sunt glasuri fermecate în cântare,
E Buna Ta Vestire pe Pământ, e melodia Ta spre înălţare!
În templul Tău, un zid frumos, curat, vin îngerii şi sfinţii-n albe cete
Să guste pâinea Ta, nerăbdători, şi din potirul Tău să bea cu sete.

Bat clopotele-n mine, Tată, azi! Ce bucurie sună-n larga zare!
Anunţă-a Ta Prezenţă în altar, prin Fiul Tău - Lumină-n sărbătoare!
Icoanele-nflorite îţi zâmbesc, şi te slăvesc prin vers de Liturghie,

Că-n taină, astăzi, Eva şi Adam au fost uniţi de-a Ta ceremonie.
Autor: Liliana Pascanu (poem din august 2014 publicat pe blogul Oglinzile Sufletului, sub copyright de autor) 


Buna Vestire

Sunt Floare de Crin înflorit pe-nserat.

Spre Soare-mi ridic parfumate petale!

Le-nalţ către Ceruri, aripi să-mi desfac,

Din noapte să zbor spre Luminile Sale.

 

EL ştie ce vreau şi-mi trimite în jur

Iubirea din alte aripi luminoase.

Prin îngerii Săi îmi trezeşte acum

Speranţe în albe petale frumoase.

 

Prin florile mele de Crin înflorit

Polenul Iubirii din rouă răsare.

Comoară de Bună Vestire-am primit

Şi-o-mprăştii grăbită din floare în floare!

 

Şi zbor fericită, zâmbind tuturor!

În inima mea a sosit primăvara!

Zăpezile albe de ieri se topesc,

Culori din Iubire se-aprind până seara!

 

Am soare în suflet! Am dor necuprins!

Şi, iată, Lumina se face aripă!

Vestesc tuturor că bobocii de crin

Nesfârşit înfloresc, Iubirii risipă!

Autor: Liliana Pascanu (poem publicat pe blogul Oglinzile Sufletului, sub copyright de autor)


Floare în inimă-nflorită!

Albastră Genţiană azi sunt în calea ta

Şi-ţi spun că vine timpul de lacrimi să te ştergi!

Nu mai privi în urmă.... de toate vei uita!

Pe drumul spre Lumină cu mine ai să mergi!

 

Adu-ţi aminte noaptea în care m-ai visat.

Fugeai în întuneric, fugeai de neştiut.

Părea că doar hotarul acela te-a salvat,

Hotarul spre Grădina în care-am apărut.

 

În anii ce trecură în preajma ta am fost,

Iar gândul, câteodată, îţi amintea de mine.

Sunt Genţiana care am de-mplinit un rost

De-aţi arăta limanul, de-a te salva de tine.

 

Parfumul meu albastru te va-nsoţi etern

Şi-ţi voi deschide ochii când vei fi pregătită

Să îţi primeşti destinul, iar fuga din infern

Să o închei c-o Floare în inimă-nflorită!

Autor: Liliana Pascanu (poem publicat pe blogul Oglinzile Sufletului, sub copyright de autor)


























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































22.08.2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)