luni, 6 martie 2023

Gargaunii mei sarbatoresc ceva!

Am dat azi de poza de mai sus, care spune "Cand ochii unei femei sclipesc.... gargaunii din capul ei sarbatoresc ceva..." si, bineinteles, am zambit imediat! :)))

Si, desi imi propusesem o pauza mai lunga de blog, iata ca gargaunii din capul meu nu ma lasa! Ei vor sa sarbatoreasca! :)))) 

Cititorii mei fideli stiu deja povestea gargaunilor mei. 

Cine nu, poate sa o afle citind cele trei insemnari de mai jos, dar mai ales cea de-a treia, cu ardeii iuti. Atunci a fost momentul in care gargaunii au fost deconspirati public. :)))

16.09.2018 - Ardei, muuuulti ardei si... din nou physalis!

29.09.2018 - Esente de Toamna in bucatarie

16.11.2018 - Ardeii iuţi ajută. Testat.

03.02.2019 - E timpul de Costa Rica!

Asadar, cum nimic nu-i intamplator, acum ne punem intrebarea, pe buna dreptate: oare ce vor sa sarbatoreasca gargaunii din capul meu maine? Caci, de starpit, va dati seama, n-a fost chip! Inca ii am pe inventar. ;-)))))

Deci, ne scuzati, dar trebuie sa ne retragem pentru detalii organizatorice, pentru a putea sarbatori asa cum se cuvine unor gargauni cu staif, cu pretentii, cu fite si ifose, cu arogante si prestante, asa cum numai gargaunii mei sunt, carevasazica. :)))

Caci noi doi si gargaunii mei sarbatorim in fiecare zi Ziua Femeii, desigur, nu numai miercurea, de 8 Martie, ca toata lumea. :)))) 



06.03.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)