joi, 30 martie 2023

Soare si Flori in zi de mare sarbatoare!

 

Azi sarbatoriiiiim!!!! :)

PS. Pozele cu mine de la final sunt facute in 30 martie 2021, cand - sa vedeti minune! - mi-am luat tot esarfa rosu-bordeaux, pe care mi-am luat-o azi, cand am iesit la plimbare. 

Asa ciclicitate extraordinara intotdeauna ma lasa fara cuvinte!

Si vremea a fost la fel! Si zapada am avut, chiar daca in 2021 a fost ceva mai multa decat azi. :)

Si, in plus, chiar si eu arat fix la fel ca atunci! :)))))))

Si Adrian, desigur, arata fix la fel ca atunci, doar ca el nu-si face atatea fotografii ca mine. Selfiuri nici atat, chiar deloc. 

Deci, asta e, trebuie sa va multumiti doar cu pozele cu mine. :))))




















































































30.03.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)