miercuri, 15 martie 2023

Energia feminina pura, inocenta, imaculata

 

Actualizare in 22.03.2023: cu un PS

Probabil ca unora li se va parea puerila postarea aceasta si poate ca asa si este. Ne intoarcem la energia copilariei!

Deci, pentru ca pentru mine conteaza ceea ce am simtit cu sufletul meu privind aceste creatii artistice care urmeaza, le voi pune totusi aici.

Nu stiu cine este autorul lor. Par a fi mai multi cei care au aceasta pasiune, de a face pictura digitalizata. Am citit pareri cum ca unele ar putea fi create chiar de I.A.. Nu conteaza. 

Eu am fost impresionata sa privesc aceste chipuri de copii, acei ochi mari, senini, curati, puri, inocenti, limpezi. Asa cum sunt toti copiii, de altfel. 

Este atata frumusete, puritate si expresivitate in aceste chipuri incat le-as privi intruna fara sa ma plictisesc. 

Aceste imagini circula de colo-colo si mi-a fost greu sa caut sursa lor originala. 

Asa ca, in cele din urma, m-am decis ca, dupa ce le-am salvat, sa fac aceasta postare aditionala Zilei Femeii, caci, dupa cum veti observa, 99% din aceste chipuri sunt de fetite. 

Energia feminina imaculata. :)


„S-ar putea întâmpla fel de fel de miracole. Dar trebuie să te înveţe cineva cum să le priveşti, ca să ştii că sunt miracole. Altminteri, nici măcar nu le vezi. Treci pe lângă ele şi nu ştii că sunt miracole. Nu le vezi...”

Mircea Eliade - ”Noaptea de Sânziene”

PS. Actualizare in 22.03.2023: 

Daca sunteti printre acei cititori care abia au descoperit acest blog si aceasta postare este prima sau printre primele pe care le-ati accesat, sa stiti ca exista si postari mai profunde aici, cum ar fi citate din Socrate sau Seneca, de exemplu. Filozofie grea, adica. :))) 

Nu va descurajati dupa vizionarea pozelor de mai jos. Ele sunt jucarii pentru copilul interior. Pentru adultii pretentiosi, elitisti, cosmopoliti si elevati, exista aici si texte foarte complicate, parol! :))))































































































































































































































































































































15.03.2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)