vineri, 16 noiembrie 2018

Ardeii iuţi ajută. Testat.

 




Am mâncat o supă de roşii atât de fierbinte alături de vreo trei ardei iuţi (din aceia puşîn oţet pe la sfârşitul lui septembrie), atât de iuţîncât mi-au dat lacrimile şi-am exclamat: "Combinaţia asta scoate toate energiile negative şi toţi viruşii din corp!"
"Şi toţi gărgăunii din cap!" - a completat Adrian în acelaşi registru. Deci, ca să ştiţi: eu sunt gata, m-am eliberat! Acum sunt pregătită să ascensionez. Noroc cu ardeii ăia iuţi! Nu mai am nici un gărgăune! Pe cuvânt!
Adrian, însă, a fost un pic mai circumspect şi a zis aşa, preventiv: „Gărgăunii care supravieţuiesc, totuşi, timp îndelungat, încep să se îndrăgostească de gazdă şi să îi dorească binele. Devin, cu alte cuvinte, gărgăuni benefici.”
Aşadar, cred că sunt pregătită să trec deja la nivelul următor: să ţin ceva seminarii sau cursuri de iniţiere în această metodă infailibilă de stârpire a gărgăunilor sau de intrare în armonie cu ei, deci, implicit, de creştere a vibraţiei personale şi colective. Cu muncile în grădină m-am lămurit, am învăţat ce era de învăţat, dar acum, că am descoperit ce era cel mai important, respectiv, eficienţa ardeilor iuţîn energetica ascensiunii, gata! Voi urca și mai sus pe scara evolutivă

Din Grădina lui Dumnezeu: 16.11.2018
 

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)