duminică, 18 noiembrie 2018

Amandina e un pericol public?

 




Umblă zvonul că amandinele sunt foarte nocive pentru organism, mai ales pentru doamne. Ca ar fi extrem de periculoase! Unii spun că sunt bombe glicemice cu efecîntârziat! Sau că sunt precum ciupercile otrăvitoare, adică foarte frumoase şîmbietoare, dar extrem de toxice. Doctorii le-au trecut pe lista dulciurilor contraindicate, iar nutriţioniştii le consideră "desertul non-grata".

        Na, şi eu ce să fac acum?! Să stau cu amandina în faţă şi să nu o mănânc? Să n-o fi cumpărat, ziceţi? Dar cum credeţi că aş fi vindecat pofta aia cruntă de dulce, aia patologică, aia care dă sevraj în caz de lipsă, aia care nu suportă abstinenţăşi da, da, aia care m-a împins zilele trecute spre grişul cu zahar şi cacao, de m-am făcut de râs pe facebook?!

        Să o dau cuiva, sugeraţi? Nu dau nimic!!! It's mine!!! My precioús!!!!

        Ok, am făcut o concesie şi l-am întrebat pe Adrian "Vrei?"  Dar, na, deja ştiam că răspunsul lui este mereu acelaşi, invariabil, în caz de amandine, "Nu, merci!". Păi, dacă n-aş fi fost sigură de răspunsul ăsta, aş mai fi pus eu întrebarea? 









Din Grădina lui Dumnezeu: 18.11.2018

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)