sâmbătă, 5 iunie 2021

"Viitorul pe care il construim ne include pe toti. Bine impreuna"



 Am facut aceasta poza in urma cu un an. Am fost atrasa de mesajul reclamei de pe banner, care spune: "Viitorul pe care il construim ne include pe toti. Bine impreuna". 🙂

Cu toate acestea, mesajul pe care il receptionasem din subtil era altul, nu cel de pe banner. Simteam ca era altul si am ramas cu poza asta in gand in mod obsesiv. Timp de un an, m-am reintors la ea deseori, cautandu-i sensul ascuns, insa n-am inteles care era acela pana de curand. 🙂

Deocamdata va ofer doar poza, urmand ca detaliile sa vina in perioada urmatoare. 🙂

Acum vreau doar sa marchez momentul si sa confirm inca o data in plus, pentru cine mai are nevoie, ca minunile exista, ele (ni) se intampla, dar ca le intelegem sensul extraordinar doar atunci cand vine momentul potrivit intelegerii. Nici mai devreme, nici mai tarziu. 😉

05.06.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)